مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: فراخوان دومین جشنواره منطقه‌ای «نماز کلید بهشت» در دو رده سنی بزرگسال و کودک و نوجوان شامل گروه ۶ تا ۱۸ سال اوایل شهریورماه امسال منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 13 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ فاطمه رستگار اظهار کرد: بخش‌های اصلی این جشنواره شامل فرهنگی (قصه‌گویی و پادکست)، هنری (نقاشی و طراحی، عکاسی، فیلم کوتاه با تلفن همراه و خوشنویسی)، ادبی (دعا و نیایش، داستانک و شعر و ترانه) و آموزش و پژوهش (ارائه مقاله) است.

وی با بیان اینکه از ارکان تعالیم دینی هدایت کودکان و نوجوانان به سمت فریضه نماز است، تصریح کرد: مأنوس کردن کودکان و نوجوانان با فرهنگ نورانی نماز، انتقال مفاهیم دینی و مذهبی به زبان هنر و ادبیات، تقویت باورها و شعائر اسلامی، ترغیب و تشویق کودکان و نوجوانان به انجام فریضه نماز و ایجاد نشاط و روحیه تعامل در بین کودکان و نوجوانان با شرکت‌دهی آنان در برنامه‌های فرهنگی و هنری از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام ادامه داد: نخستین دوره جشنواره «نماز کلید بهشت» به‌صورت استانی برگزار شد و استقبال خوب مخاطبان از نخستین دوره جشنواره، ما را در برگزاری دومین دوره این جشنواره به‌صورت منطقه‌ای مصمم‌تر کرده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار