امیرآبادی نماینده قم در دیدار با خبرنگاران از حضور در انتخابات مجلس خبر داد و نسبت به تخصیص ساختمان ملل به امور غیر استانی انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ 11 August 2023
به گزارش تابناک قم، ظهر پنجشنبه ۱۹ مردادماه احمد امیر آبادی فراهانی در دیداری که به مناسبت روزخبرنگار با مدیران‌رسانه و خبرنگاران استان داشت ضمن پرداختن به برخی مشکلات این‌ صنف به حضورش در انتخابات و نقدی بر یکی از ساختمان های ارشاد قم پرداخت.
 
امیرآبادی در راستای رسیدگی به مسائلی همچون مسکن، بیمه، معیشت و قوانین صنفی خبرنگاران اذعان‌ کرد: آمادگی دفتر بنده جهت تشکیل یک جلسه درراستای رسیدگی به مشکلات مطرح شده برگزار خواهد شد و از خانه مطبوعات میخواهیم تا با یک جمع بندی از مشکلات به نمایندگی از صنف اهالی رسانه در این‌جلسه حضور یافته و مشکلات را جهت رسیدگی مطرح کند.
 
نماینده قم در ادامه جلسه در پاسخ به سوال سردبیر تابناک قم پیرامون حضورش در انتخابات مجلس عنوان‌ کرد: قصد بنده عدم حضور بوده است اما بنابر درخواست و گفت و گوهای دوستان مبنی بر تقاضای شرکت در انتخابات،‌ پیش ثبت‌ نام‌ را انجام‌داده ام‌ و در انتخابات حضور خواهم‌داشت.
 
امیرآبادی: تخصیص ساختمان شهید آوینی در قم به امور بین الملل کار اشتباهی است
 
احمد امیرآبادی در ادامه‌پیرامون مسئله محل کار رسانه های استان عنوان کرد: ساختمان شهید آوینی باید به مجموعه ارشاد،‌ مطبوعات و حوزه جوانان قم بازگردد، و در این باره از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد.
 
نماینده قم در ادامه اذعان کرد: پیرامون این بذل و بخشش به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتراض کرده ام، چرا که ساخت و اختصاص اینگونه ساختمان ها توان بسیار زیادی را از مجموعه استان میگیرد و تخصیص آن به امور غیر در زمانی که رسانه های استان‌ با مشکل دفتر و ساختمان مواجه هستند درست نیست.
 
ساختمان شهید آوینی در حالی به ساختمان ملل تغییر یافت و به خلوتکده ای تبدیل شده است که این روزها دغدغه رسانه های استان اجاره بهای دفاتر رسانه است و سردرگمی محلی پیرامون رویدادهای رسانه ای.
 
حال باید دید مطالبه امیر آبادی برای بازگشت کاربری این ساختمان و مطالبه اهالی رسانه در راستای داشتن یک ساختمان در قم به چه سرنوشتی دچار خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار