خرم‌آباد - معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: تأمین زمین برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در لرستان دشوار است.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ 09 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از مهر، ارسلان مالکی امروز چهارشنبه در بازدید از اراضی طرح نهضت ملی مسکن در استان لرستان، اظهار داشت: وضعیت توپوگرافی کوهستانی و سرسخت این استان و محاط شدن شهر‌های استان در میان اراضی کشاورزی شرایط را برای تأمین زمین دشوار کرده است.

وی با اشاره به اراضی ۴۰ هکتاری نورآباد لرستان، افزود: این سایت در مجموع ۷۰ هکتار است که ۴۰ هکتار آن در چهار فاز در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی، ادامه داد: این اراضی در حال حاضر در مراحل آماده‌سازی قرار دارد که امیدواریم روند آماده‌سازی به‌سرعت تمام شود تا زمین‌ها در اختیار مردم قرار گیرد و تأمین مسکن آن‌ها به‌سرعت انجام شود.

مالکی همچنین با اشاره به اراضی طرح نهضت ملی الفت‌آباد و آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه، گفت: این پروژه هزار و ۸۰۰ واحدی در چهار فاز به بهره‌برداری خواهد رسید و در فاز اول آن حدود ۶۵۶ واحد آن در حال آماده‌سازی است؛ بنابراین گزارش، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر یک‌روزه خود به استان لرستان از پروژه‌های ۷۱۵ واحدی خرم‌آباد، ۲ هزار و ۲۰۰ واحدی کوی آبشار و اراضی ۴۴ هکتاری حاصل از توافق با بخش خصوصی هم بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار