رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از آغاز پیش ثبت‌نام پایه دهم مدارس شاهد خبر داد و گفت: خانواده‌ها تا ۲۵ مردادماه فرصت دارند جهت انجام مراحل پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ 07 August 2023

به گزارش تابناک چهار محال و  بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، داود قلعه‌ای امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با پیش ثبت‌نام پایه دهم مدارس شاهد گفت: پیش ثبت‌نام در مدارس شاهد برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به صورت الکترونیکی و از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس انجام می‌شود.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به مهلت زمانی پیش ثبت‌نام پایه دهم مدارس شاهد اشاره کرد و افزود: خانواده‌ها تا ۲۵ مردادماه سال جاری فرصت دارند جهت انجام مراحل پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم در مدارس شاهد اقدام کنند.

وی در رابطه با پیش ثبت‌نام میان پایه‌ای نیز خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که قصد دارند به پایه‌های میانی مدارس شاهد وارد شوند در همه مقاطع تحصیلی تا ۲۵ مردادماه مهلت پیش ثبت‌نام خواهند داشت.

قلعه‌ای همچنین به نحوه انجام مراحل پیش ثبت‌نام نیز اشاره کرد و اظهار داشت: والدین پس از ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش با نقش والدین باید بر روی آیکون پیش ثبت‌نام کلیک کرده و سپس گزینه پیش ثبت‌نام مدارس شاهد را انتخاب نمایند.

گفتنی است در حال حاضر ۶ مدرسه شاهد مقطع متوسطه دوم در نواحی ۱ و ۲ شهرستان شهرکرد، بروجن، لردگان و فارسان در استان چهارمحال و بختیاری در سه رشته نظری ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی مشغول به فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار