فیلم سینمایی «میان صخره‌ها» به کارگردانی مختار عبدالهی هنرمند فیلم‌ساز چهارمحال و بختیاری از ۱۸ مرداد و هم‌زمان با سینما‌های سراسر کشور در شهرکرد اکران عمومی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ 05 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال وبختیاری و به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، معاون هنری و سینمایی این اداره کل گفت: فیلم سینمایی میان صخره‌ها به نویسندگی و کارگردانی مختار عبدالهی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی پس از درخشش در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و نمایش در جشنواره‌های بین‌المللی بنگلادش، سوئد، هند و روسیه برای نخستین بار در سینما بهمن شهرکرد به روی پرده می‌رود.

شهرام فرجی با بیان اینکه مراحل فیلم‌برداری این فیلم سینمایی در لردگان انجام شده است، افزود: میان صخره‌ها، روایت خواهر و برادر چوپانی است که به دلیل بیماری مادر ناگزیر هستند بدون حضور پدر، گوسفند‌ها را به چراگاهشان ببرند و در این میان برادر که مسئولیت را بر عهده دارد به ته دره سُر می‌خورد و ماجرا‌های بعدی این فیلم اتفاق می‌افتد.

وی یادآور شد: فیلم سینمایی میان صخره‌ها که تاکنون افتخارات مختلفی را برای مختار عبدالهی به همراه داشته است، تیرماه امسال توانست در بخش مسابقه سینمای کودک هجدهمین جشنواره بین‌المللی درون خانوادگی (Within the family) روسیه، جوایز بهترین فیلم و بهترین بازیگر را به دست آورد.

فرجی، کسب جایزه ویژه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان اصفهان برای کارگردانی این فیلم و دریافت پروانه زرین بهترین بازیگر کودک این جشنواره را از دیگر افتخارات هنری این اثر سینمایی بیان کرد.
وی اظهار داشت: در ساخت فیلم سینمایی میان صخره‌ها، عماد خدابخش، حسین قورچیان و کارنگ کرباسی به ترتیب به‌عنوان تدوینگر، صداگذار و آهنگساز همکاری داشتند و آندیا یحیی‌پور، مریم آل احمد و اسماعیل مرادی هم به‌عنوان بازیگر در میان صخره‌ها ایفای نقش کردند.
معاون هنری و سینمایی این اداره کل همچنین از میلاد آل احمد، حسین سیدیان، مهران جبلی، حسین اسدی، سروش عبدالهی، مازیار عبدالهی، سیامک اسفندیاری و ناصر قایدی به عنوان دیگر عوامل سازنده فیلم سینمایی میان صخره‌ها نام برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار