فرماندار رضوانشهر:
فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه خدمات ارزنده دولت سیزدهم در شهرستان در قالب جهاد تبیین برای مردم اطلاع رسانی و روشنگری شود، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی است.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ 01 August 2023

اطلاع رسانی خدمات ارزنده دولت سیزدهم در شهرستان برای مردم در قالب جهاد تبییناطلاع رسانی خدمات ارزنده دولت سیزدهم در شهرستان برای مردم در قالب جهاد تبییناطلاع رسانی خدمات ارزنده دولت سیزدهم در شهرستان برای مردم در قالب جهاد تبیین

به گزارش تابناک گیلان از رضوانشهر، عصر امروز سه شنبه دهم مرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، گفت: هفته دولت، تبیین فرهنگ سازمانی شهیدان رجایی و باهنر است و امروز به عنوان یک الگو به تمام معنای مدیریت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی مطرح هستند، لذا همه باید راه و روش و منش رفتاری شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه امور کاری خود برای خدمت به مردم قرار دهیم.

وی تاکید کرد: برنامه ها و مناسبت های ویژه گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان باید به بهترین شکل ممکن و با محوریت و استفاده از پتانسیل مردم برگزار شود.

فرماندار رضوانشهر بیان داشت: حضرت امام راحل بر هفته دولت تاکیدات بسیاری داشتند که مردم باید از خدمات مسئولین در راستای خدمتگزاری باخبر باشند.

صفوی با تاکید بر اینکه خدمات ارزنده دولت سیزدهم در شهرستان در قالب جهاد تبیین برای مردم اطلاع رسانی و روشنگری شود، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی است تا به خوبی و جامع و فراگیر برای مردم اطلاع رسانی شود و به نوعی همان دغدغه مقام معظم رهبری که بتوانیم این امید واقعی را در دل مردمان عزیزمان زنده کنیم.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با قدردانی از زحمات و تلاش مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان، تاکید کرد: مدیران محترم دستگاه های اجرایی نسبت به آماده سازی و کنترل وضعیت نهایی پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت، اقدامات لازم را انجام دهند و پروژه های برنامه ریزی شده برای افتتاح باید به صورت کامل به اطلاع فرمانداری برسد .

سید نادر صفوی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند در تمامی برنامه ها و پروژه های هفته دولت بر اساس روز شمار اعلامی حضور فعال داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر در ادامه بر فضاسازی شهری از سوی شهرداران و ادارات و همچنین بر استفاده از ظرفیت مساجد و بقاع متبرکه به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان رضوانشهر نیز در این جلسه با قدردانی از زحمات روسای ادارت در امر خدمتگزاری به مردم، با تاکید بر تکریم ارباب رجوع،گفت: روسای ادارت شهرستان نسبت به کارمندان خود دقت نظر بیشتری داشته باشند تا مردم ناراضی برنگردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد فومنی اضافه کرد: مردمی که به شما رجوع می کنند دو دسته اند؛ عده ای خواسته هایشان بحق و مشروع و یک عده هم خواسته هایشان ناحق است؛ ما انتظار داریم آنان که خواسته هایشان مشروع است در اسرع وقت انجام شود و افرادی که خواسته های ناحقی دارند ، با خوش روی و اخلاق خوب طوری صحبت بشود که ناراضی نباشند.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم خیلی از مشکلات به جا مانده از قبل را حل نموده است. افزود: مدیران تلاش خودشان را برای خدمت رسانی به مردم بیشتر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار