معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران از رشد ۱۰۷ درصدی اعتبارات عمرانی، اقتصادی، آموزشی و خدماتی این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: منابع اعتباری دهلران امسال به ۲ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ 01 August 2023

به گزارش تابناک ایلام  ؛ لطیف صادقی اظهار کرد: مجموع اعتبارات شهرستان سال گذشته از محل تملک دارایی های سرمایه ای، نفت و گاز و توازن یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بود که امسال این رقم افزون بر ۲ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی به سه بخش الزامات، اولویت ها و اعتبارات در اختیار شهرستان اشاره کرد و افزود: در بخش الزامات، الزام قانون خارج از حیطه اختیارات کمیته برنامه ریزی است و طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ و بر اساس دستور العمل اجرایی بودجه اعمال می شود.

فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: همچنین مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری، سفرهای استاندار ، تکمیل پروژه های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه های موضوع تفاهم نامه سه جانبه بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداری و دستگاه اجرایی در اولویت قرار دارند.

صادقی با اشاره به ظرفیت های دهلران در حوزه های مختلف، تعداد شهرها، بخش ها، وسعت و ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق تاکید کرد: با نگاه عدالت محور دولت و مدیریت ارشد استان توجه ویژه ای به بودجه امسال شهرستان شده و شاهد جهش ۱۰۷ درصد رشد بودجه دهلران هستیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعل اعتبارات استانی شهرستان نیز نسبت به سال گذشته ۶۳ درصد رشد دارد، افزود: اعتبارات شهرستان در حوزه نفت و گاز نیز از رشد ۳۰۰ درصدی برخوردار است.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه این شهرستان در سطح استان بالاترین رقم بودجه را به خود اختصاص داده است، گفت: امسال در بحث توازن نیز شاهد رشد ۱۴۸ درصدی در بودجه شهرستان هستیم که همه این موضوعات حکایت از توجه دولت به این خطه دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار