استاندار همدان گفت: طرح نهضت ملی مسکن برای خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد جامعه برنامه‌ریزی شده و در حال اجراست و طرح و نقشه پروژه بزرگ ۱۱ هزار واحدی مسکن کوی پرواز و ساخت آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است و ساخت این پروژه عظیم در کاهش قیمت مسکن در شهر همدان مؤثر است.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ 31 July 2023

استاندار همدان گفت: طرح نهضت ملی مسکن برای خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد جامعه برنامه‌ریزی شده و در حال اجراست.

به گزارش تابناک همدان، قاسمی فرزاد در نشست صمیمی با اعضای انجمن انبوه سازان استان همدان، افزود: طرح و نقشه پروژه بزرگ ۱۱ هزار واحدی مسکن کوی پرواز در مدت زمان مناسبی آماده شده و ساخت آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است و ساخت این پروژه عظیم در کاهش قیمت مسکن در شهر همدان مؤثر است.

استاندار همدان با بیان اینکه انبوه‌سازان مهم‌ترین عنصر ساخت مسکن هستند و از مشارکت آن‌ها در زمینه‌های تأمین زمین و ساخت در طرح نهضت ملی مسکن، ایمن‌سازی و ساخت بافت فرسوده حمایت می‌کنیم، اظهار داشت: بافت فرسوده دارای تسهیلات و امتیازات خوبی است که طرح‌های تشویقی و ارزش افزوده مناسبی برای سازنده مسکن دارد و انبوه‌سازان می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند.

قاسمی فرزاد افزود: طرح نهضت ملی مسکن با کیفیت ساخت بالا و امکانات سرانه عمومی بسیار مناسبی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار و کم‌درآمد در نظر گرفته شده و در حال اجراست.
 
استاندار همدان گفت: یکی از دلایل بالارفتن غیرمنطقی قیمت مسکن در همدان کمبود زمین مناسب است و با تکمیل طرح نهضت ملی مسکن، قیمت‌ها نیز تعدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه نقشه ساختمان‌ها باید تا حد امکان به صورت الکترونیکی تهیه و از مصرف کاغذ جلوگیری شود اظهار داشت: تأمین پارکینگ برای ساختمان‌های جدیدالاحداث مورد توصیه و تأکید در سطح ملی است.

در این نشست صمیمی، مسائل و مشکلات انبوه‌سازان استان مطرح شد و استاندار همدان دستورات لازم را برای رفع مشکلات آن‌ها صادر کرد.

گفتنی است انجمن انبوه‌سازان مسکن در سال ۱۳۸۱ تأسیس شد و در استان دارای ۵۰۰ عضو است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار