کد خبر: ۱۱۱۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶ 29 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 07/05/1402 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------------------

سارق لوازم خانگی در محمودآباد دستگیر شد
سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق سابقه دار با 5 فقره سرقت و کشف لوازم خانگی مسروقه خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمود حسین زاده" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت لوازم خانگی منزلش، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند فرد مورد نظر را در سطح شهر محمودآباد دستگیر کنند، افزود: در روند رسیدگی به این پرونده یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: اموال کشف شده نیز به مالباخته تحویل داده شد.
------------------------------------------
توقیف خودروی حامل 3 کیلو مواد مخدر در بهشهر
سرهنگ ابوالقاسم ابراهیمی جانشین انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري سوداگر مرگ و کشف 3 کيلو و 470 گرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ابوالقاسم ابراهیمی" در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی برفعالیت قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان و انتقال مواد با خودروی سواری پژو، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
جانشین انتظامي شهرستان بهشهر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، خودرو مورد نظر را متوقف و متهم را دستگیر کردند.
وی، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی،3 کیلو 470 گرم مواد مخدراز نوع تریاک کشف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ ابراهیمی در خاتمه اظهار داشت: پليس با عزمی راسخ با هرگونه فعاليت قاچاقچيان که امنيت و سلامت جوانان و نوجوانان را مورد تهديد قرار مي دهد برخورد خواهد کرد و تحقق این امر مستلزم مشارکت همگانی مردم با پلیس در گزارش این گونه موارد از طریق تلفن 110 است.
------------------------------------------
غرق شدن دختر 15 ساله در دریای میانکاله بهشهر
سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از وقوع حادثه غریق و مرگ دختر جوان 15 ساله اهل روستای قره تپه در دریای میانکاله شهرستان بهشهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید جعفر ساداتی" با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 در روز گذشته مبنی بر وقوع حادثه غریق در منطقه ساحلی دهستان میانکاله شهرستان بهشهر، ماموران پاسگاه امیرآباد به محل حادثه عزیمت کردند.
وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه، در بررسی های اولیه دریافتند، دختر جوان 15 ساله اهل و ساکن روستای قره تپه شهرستان بهشهر که برای شنا به منطقه میانکاله رفته بود به علت عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه یک دختر 11 ساله دیگر نیز در این حادثه توسط ناجیان غریق نجات یافت تصریح کرد: با حضور گروه های امداد، جسد دختر 15 ساله به بیرون از آب منتقل و تحویل سردخانه شد.
سرهنگ ساداتی با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می کنند، از آنان خواست: از طرح های سالم سازی دریا و مناطقی که ناجیان غریق در آنجا حضور دارند برای شنا استفاده کنند تا دچار سانحه نشوند.
------------------------------------------
کشف2 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در نكا
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقيف خودروی نیسان با 2 تن چوب جنگلي قاچاق در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "قاسم عزیزی" در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي کسب خبر از اداره منابع طبیعی مبني بر تردد یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب قاچاق در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی باهماهنگي قضائي خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 2 تن چوب جنگلي قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصريح کرد: راننده خودرو به مرجع قضائي معرفي و  چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل شد
سرهنگ عزیزی ضمن تشکر از همکاری تنگاتنگ اداره منابع طبیعی در مبارزه با قاچاق فراورده هاي جنگلي، از مردم خواست : براي جلوگيري از سودجویي هاي افراد فرصت طلب در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .
------------------------------------------
کشف دستگاه گنج یاب از حفاران در " ساری"
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 3 حفار غیرمجاز و کشف یک دستگاه گنج یاب ، 4 دستگاه ال ان دی به ارزش 8میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر فعالیت افرادی در زمینه حفاري غير مجاز به منظور کشف اشياء تاریخی و باستانی با ارزش در شهرستان ساری، بررسي موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران بخش چهاردانگه قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی بخش چهار دانگه این شهرستان پس از هماهنگی قضائی با انجام عملیاتی، موفق به شناسایی خودروی سواری ام وی ام و دستگیری متهماندر این خصوص شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری بیان کرد: از متخلفان یک دستگاه گنج یاب لوپ ، 4 دستگاه ال ان دی و متعلقات مربوطه کشف و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر جستجو برای گنج و اشیاء عتیقه اعتراف کردند.
سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه از سوی کارشناسان مربوطه، ارزش گنج یاب کشف شده 8میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
------------------------------------------
دستگیری عاملان انتشار تصاویر نامتعارف در فضای مجازی
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسایی و دستگیری افرادی که اقدام به تولید، تبلیغ و انتشار تصاویرنامتعارف در فضای مجازی می کردند، خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود کلوانی در تشریح این خبر، گفت: در پی انتشار تصاویر غیر اخلاقی و نامتعارف در شبکه های اجتماعی توسط هنجارشکنان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدمات اطلاعاتی و فنی، دو متهم زن را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: متهمان که هر کدام با ایجاد صفحات شخصی با ترفندهای خاص و به منظور جذب عضو بیشتر اقدام به تولید ، تبلیغ و انتشار تصاویر غیراخلاقی و نامتعارف می کردند، دستگیر شدند.
سرهنگ کلوانی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند به کاربران و مخاطبان کانال ها و گروه ها در شبکه های مجازی توصیه کرد: اطلاعات، اخبار و اقدامات غیرقانونی را از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس گزارش دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار