روابط عمومی بانک ملی استان ایلام در واکنش به مطلب تابناک با مضمون "رد پای نورچشمی ها در استخدام های جدید بانک ملی استان / بانک ملی شفاف سازی کند " مبادرت به ارسال جوابیه ای به این رسانه نموده است .
کد خبر: ۱۱۱۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ 25 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ روابط عمومی بانک ملی استان ایلام در واکنش به مطلب تابناک با مضمون "رد پای نورچشمی ها در استخدام های جدید بانک ملی استان / بانک ملی شفاف سازی کند " مبادرت به ارسال جوابیه ای به این رسانه نموده است .

این رسانه  وفق ماده ۲۲ قانون مطبوعات ،عین جوابیه ارسالی را در راستای تنویر افکار عمومی منتشر می نماید.

مدیریت محترم پایگاه خبری تابناک ایلام
با سلام و احترام
در پاسخ به درج مطالبی با عنوان : ( استخدام های جدید بانک ملی استان ایلام ) به استحضار می رساند:
۱_ بانک ملی ایران در اواخر سال ۱۴۰۱ با اطلاع رسانی قبلی و نشر آگهی از طریق رسانه های مختلف از طریق سازمان سنجش با برگزاری آزمون رسمی و انجام مصاحبه به منظور تامین کسری کادر خود اقدام نموده که هم اکنون پذیرفته شدگان ( ۳ برابر ظرفیت ) در مرحله گزینش می باشند ‌.
۲_ در سال گذشته ۴ نفر نیروی نگهبان مراقب به منظور حفاظت و حراست از اماکن بانک از طریق شرکت ها و موسسات حفاظتی و مراقبتی در قالب نیروی شرکتی بکارگیری شدند. که در پایان خرداد ماه سال جاری و پس از اتمام قرارداد یک ساله شرکت انتظام ، با همان شغل ( نگهبان مراقب ) تحت نظر شرکت خدماتی تدارک بانک ملی ایران به انجام همان خدمات مشغول می باشند و هیچ گونه رابطه استخدامی ( رسمی ، پیمانی و یا قراردادی ) با بانک ملی ایران ندارند .
ضمنا مدارک و مستندات مربوطه در این زمینه موجود می باشد ‌.
لذا شایسته است برابر قانون جوابیه بانک ملی استان ایلام را در تمام بسترهایی که پیام را منتشر نموده اید ، منعکس فرمایید .

روابط عمومی بانک ملی استان ایلام

پاسخ تابناک
در مطلب انتشار یافته تابناک نقد و مطالبه صورت گرفته در خصوص استخدام نزدیکان هیات رییسه بانک ملی از طریق دور زدن مسیرهای قانونی است.

اینکه روابط عمومی بانک ملی در جوابیه اعلام کرده اند که فراخوان استخدام داده اند هیچ ارتباطی با اصل موضوع یعنی بکارگیری بستگان مدیران تحت هر عنوانی ندارد.

مضافا اینکه قانون صراحت دارد که هر گونه بکارگیری جدید در هر قالب و عنوانی صرفا باید از طریق فراخوان و آزمون صورت پذیرد.

قسمت جالب ماجر اینجاست که تعدادی از نیروهای شرکتی بانک ،بر اساس قانون تبدیل وضعیت ایثارگران به نیروی رسمی بانک تبدیل شده و روند ورود افراد جدید نیز همین هدف را دنبال می کند.

چنانچه هر شرکتی به نیروی جدیدی نیاز داشته باشد براساس قانون و انصاف باید این فرصت به اطلاع عموم برسد تا جذب نیرو در مدار عدالت قرار گیرد نه اینکه مدیران بانک همچون گوشت نذری آن را بین خود توزیع نمایند.

مطالبه رسانه از بانک ملی ،اعلام اسامی نیروهای جدید ،تاریخ شروع بکار و همچنین انتساب آنان به مدیران است .

انتظار می رود ضمن مطالعه مجدد مطلب ،موارد خواسته شده برای تنویر افکار عمومی در اختیار این رسانه قرار گیرد چرا که جوابیه ارسالی با اصل موضع مطلب بی ارتباط است./م

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار