رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز بر لزوم سامان‌دهی ایستگاه‌های اتوبوس تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ 23 July 2023

عادل شیشه‌گری با اشاره به وضعیت مکانیزه نبودن ایستگاه‌های اتوبوس با توجه به دمای بالای هوا در اهواز اظهار کرد: قطعا امکان احداث ایستگاه مکانیزه کولردار در تمام شهر امکان‌پذیر نیست اما باید روی ایستگاه‌های خاص تمرکز شود. با توجه به نگهداری سخت ایستگاه‌های مکانیزه، اینکه این انتظار وجود داشته باشد که تمام شهر دارای ایستگاه‌های مکانیزه باشند، دور از واقع است و محقق نمی‌شود. ایستگاه‌های مکانیزه موجود نیز فرسوده شده‌اند و وضعیت مناسبی ندارند و باید سریعتر سامان‌دهی شوند.

وی افزود: در حال بررسی مسائل ایستگاه‌های اتوبوس پایانه غدیر و پایانه شهید فهمیده هستیم تا وضعیت آبخوری‌ها و کولرها مشخص و رفع شود. ایستگاه پایانه آزادگان نیز تا چند روز آینده بازگشایی می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث ۱۰۰ ایستگاه اتوبوس مکانیزه، گفت: با توجه به اینکه چندین سال است که نتوانسته‌ایم به وضعیت ایستگاه‌های اتوبوس برسیم، وضعیت ایستگاه‌ها اصلا مطلوب نیست اما سعی می‌شود در دو سه ماه آینده و تا قبل از آغاز فعالیت مدارس، ایستگاه‌های اتوبوس سر و سامان بهتری داشته باشند.

شیشه‌گری عنوان کرد: برنده قرارداد احداث بیش از ۲۰ ایستگاه مکانیزه بین راهی بی آر تی نیز مشخص شده است و باید کار آغاز شود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار