کد خبر: ۱۱۱۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹ 23 July 2023
به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت:
طرح پوشش بتنی کانال ( لاینینگ) با هزینه ۲ میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان در حال احداث است.

بر اساس این گزارش، سید اسماعیل علوی اظهار کرد: طرح پوشش بتنی کانال (لاینینگ) با هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان ساری در حال احداث است.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه اعتبار این پروژه از سرفصل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای شهرستان است، تصریح کرد: بررسی های کارشناسی این طرح در روستای قادیکلا بخش چهاردانگه شهرستان ساری توسط رئیس و کارشناس مسوول اداره فنی و زیربنایی شهرستان، پیمانکار مجری و نمایندگان کشاورزان انجام شد.

 

این مسوول با اشاره به مشخصات پروژه با طول کار 330 متر و ابعاد عرض کف 30 و ارتفاع 35 و ضخامت 8 سانتیمتر، افزود: از مجموع عملیات اجرایی طرح تاکنون 220 متر اجرا و آماده بهره برداری است.

 

وی از اهداف این طرح با توجه به توپوگرافی منطقه را جلوگیری از رانش، تخریب و فرسایش خاک و افزایش راندمان انتقال آب در مزرعه عنوان کرد و اظهار کرد: با اجرای این پروژه 75 درصد از کانال های خاکی احداثی در طرح تجهیز ‌‌و نوسازی بتنی می شود.

 

علوی یادآور شد: طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری روستای قادیکلا چهاردانگه این شهرستان در سال 1397 در سطح 12 هکتار توسط مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی مازندران اجرایی شد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار