فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۴۰۰ کیلو تریاک و دستگیری ۶ قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 23 July 2023

تابناک فارس به نقل از هورگان: سرهنگ عظیم‌ا... کرمی از کشف ۱۵۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات مأموران انتظامی نی‌ریز خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی‌ریز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیری تریاک را از طریق محور‌های مواصلاتی این شهرستان انتقال دهند.
وی افزود: بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محور مورد نظر اعزام شدند و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و همچنین گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس، در نهایت دستگاه وانت نیسان را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه فرار کرد.

فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران موفق شدند این خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۱۵۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

سرهنگ کرمی همچنین گفت: با تلاش مأموران پلیس نی‌ریز، ۱۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از سواری پژو کشف شد.
وی افرود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز حین گشت‌زنی در محور روستایی حاجی‌آباد، به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.

او با بیان این که راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری شد، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچی با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه خودرو را رها کرد و متواری شد.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با بیان این که در بازرسی از آن خودرو، ۱۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

سرهنگ کرمی در ادامه از توقیف یک سواری سمند و کشف ۷۸ کیلو تریاک خبر داد.
وی اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی نی‌ریز به همراه کارکنان یگان تکاوری استان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی سیرجان- شیراز به یک سواری سمند مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز افزود: مأموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۷۸ کیلو تریاک کشف کنند.
وی خاطر‌نشان کرد: در این خصوص راننده و دو سرنشین دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

او همچنین از توقیف سواری ال‌۹۰ و کشف ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ کرمی گفت: مأموران انتظامی نی‌ریز حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری ال‌۹۰ مشکوک شدند و آن را با اقدامات فنی و تخصصی متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو، ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در پشت شیشه عقب جاسازی شده بود کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: اقدامات قاچاقچیان در این شهرستان به هیچ وجه از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، تریاک ، نی ریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار