فرماندار شمیرانات:
فرماندار شمیرانات گفت: برای رعایت پوشش کامل و حجاب در ادارات شمیرانات با چالش مواجه نیستیم.
کد خبر: ۱۱۱۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ 22 July 2023

به گزارش تابناک تهران، مجتبی ذاکریان صبح شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری سومین جلسه شورای اداری شمیرانات با اشاره به نقش مهم و اساسی روابط عمومی‌ها در ادارات، تاکید کرد: مدیران بایستی فعالان این حوزه در دستگاه خود را از حالت انفعال خارج کرده و حرکت ایشان را در راستای جهاد تبیین که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری یک ضرورت حتمی و قطعی‌ست و همچنین امیدآفرینی که از اهمیت بسزایی برخوردار است، اثربخش سازنند.

فرماندار شمیرانات افزود: مساله جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه، یک دستور از سمت رهبر معظم انقلاب اسلامی و یک سیاست کلی‌ست که ابلاغ شده است و باید جدی گرفته شود و هرکس به اندازه توان خود بایستی به ارائه گزارش اقدامات، فعالیت‌ها و خدمات بپردازد.

وی با اشاره به مساله مصرف بهینه و صرفه‌جویی در انرژی، اظهار داشت: برای تحقق این مهم، مدیران الگوی کارکنان هستند و ضروری‌ست نسبت به صرفه‌جویی در مصرف انرژی‌ها اهتمام لازم را داشته باشند.

ذاکریان با تاکید بر رعایت دمای تعادل (۲۴ درجه) و خاموشی بعد از ساعت اداری توسط دستگاه‌های شهرستان، گفت: کشور در تأمین انرژی در دوران اوج مصرف با مشکل مواجه می‌شود و مدیریت این شرایط صرفاً وظیفه وزارت نیرو نیست، و هریک از ما مدیران تکلیف داریم تا برای کاهش انرژی، به صورت شخصی، اداری و برای جامعه مخاطب تلاش کنیم، همچنین اداره برق ضمن ارائه گزارش میزان مصرف ادارات به فرمانداری، نسبت به تذکرات لازم و در خصوص ادارات و مجموعه‌هایی که مصرف بالا داشته و اهتمامی برای کنترل ندارند، از سایر بازدارنده‌ها استفاده کند تا قدم به قدم فرهنگ مصرف را نهادینه سازیم.

وی با اشاره به اهمیت مساله عفاف و حجاب، ضمن قدردانی از حضور دغدغه‌مندان برخی مجموعه‌ها از جمله فراجا بیان داشت: امروز مساله عفاف و حجاب فراتر از اعتقاد و سلیقه شخصی در جامعه بروز پیدا کرده و یک صحنه مواجهه سیاسی است؛ یعنی ابزار کسانی شده که می‌خواهند مدل حکم‌رانی ما تغییر یابد.

فرماندار شمیرانات ادامه داد: دیگر بر کسی پوشیده نیست که مساله عفاف و حجاب کاملاً اجتماعی‌ست، و امروز یک نبرد سیاسی نیز شده است و مسئولیت دفاع آن نیز با ما مدیران است، اگر مدیری نسبت به این موضوع شک و شبهه‌ای دارد، اشتباه می‌کند مدیریت را پذیرفته است‌، این صندلی‌ها برای کسانی است که حداقل قوانین و مقررات را قبول دارد.

ذاکریان ضمن بیان این‌که انتظار ما رعایت پوشش کامل در ادارات است، ابراز داشت: در این حوزه با چالشی مواجه نیستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار