کد خبر: ۱۱۱۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ 22 July 2023
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ و تیم جوانان در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و برنامه‌های پیش‌روی این تیم‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ امروز (۳۱ تیر) به ریاست محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون برگزار شد.
 
سرمربی تیم ملی والیبال ایران ضمن ارائه گزارش عملکرد تیمش در این نشست، اظهار کرد: چکیده والیبال ایران در این جمع حضور دارند و جای برخی هم خالی است. باید همه چیز را در سر جای خود ببینیم. تولید بازیکن با یک نفر اتفاق نمی‌افتد. از نسل قهرمان لهستان در سال ۲۰۱۷ تنها سه بازیکن در حال حاضر در تیم بزرگسالانش حضور دارند.
 
بهروز عطایی گفت: والیبال متعلق به همه ایران است و همه دلشان برای این رشته می‌تپد و من اگر ۱۰ بار دیگر متولد شوم، همین مسیر را طی می‌کنم. سرمربی همه رده‌های سنی بودم و ۴۰ سال در این حوزه هستم، اما هیچگاه به اندازه یک ماه اخیر اذیت نشدم. در ورزش شکست و پیروزی وجود دارد، اما آزار و اذیت آن نباید نامتناهی باشد. تیم والیبال فرانسه دوره قبل قهرمان لیگ ملت‌ها شد و امسال هفت پله سقوط کرد، ایران هم همین قدر سقوط کرد، اما آیا فشار به دو تیم یکسان بود؟ البته معتقدم اگر در پنج مسابقه پیروز می‌شدیم، هفتم بودیم و اگر سه مسابقه را هم می‌بردیم شاید جریان تغییر می‌کرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار