نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عزت و اقتدار ملت ایران مرهون نهضت با عظمت انقلاب اسلامی است و همه باید قدردان این موهبت الهی باشند.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ 20 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی، قربانعلی دری نجف آبادی در نشست شورای فرهنگی استان افزود: کشور ایران در طول ۳۰۰ سال گذشته چالش ریشه دار و عمیقی با غرب داشته و همواره برخی افراد مانند علما در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کردند و برخی افراد هم از فرهنگ غرب تبعیت می‌کردند.

وی ادامه داد: امام راحل با انقلاب اسلامی مسیر جدیدی را ترسیم کردند و فرهنگ اهل بیت(ع) و اسلام ناب محمدی در جامعه ما حاکم شد.

امام جمعه اراک اضافه کرد: امروز ما امانت دار این گنجینه با عظمت هستیم و باید از طرفی بتوانیم آرمان های بزرگ اسلامی را حاکم کنیم و از طرفی هم با توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم و فریب آنها را نخوریم و عظمت کشور را حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: دشمنان دست از توطئه پراکنی بر علیه نظام اسلامی بر نمی دارد و باید از ظرفیت‌های بزرگی همچون غدیر و عاشورا در جهت حفظ آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: احیا و زنده نگاه داشتن قیام عاشورا یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارنده ناهنجاری‌ها در جامعه است که وحدت، همبستگی و حرکت به سمت خودباوری را به همراه دارد.

امام جمعه اراک بیان کرد: ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه موجب زنده نگه داشتن، فرهنگ قیام و انقلاب در برابر طاغوت‌ها و پرورش دهنده روح ایثار در جوامع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار