جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۹۶ کیلوگرم مواد مخدر در سه عملیات پلیس یزد و دستگیر ۲ قاچاقچی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ 20 July 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سرهنگ منوچهر نصیری با اشاره به جدیت پلیس در مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: در راستای مبارزه با موادمخدر ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد کنترل خودروهای عبوری را مدنظر قرار دادند.

وی افزود: ماموران به یک دستگاه "کامیونت" که از کرمان عازم "کاشان" بود مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند و در بازرسی انجام شده 68 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و یک متهم را نیز دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

توقیف "پارس" حامل موادافیونی در "خاتم"

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد همچنین خاطرنشان کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم هنگام انجام وظایف ذاتی خود، به یک دستگاه سواری "پارس" که در محور "هرات-مروست" در حال تردد بود مشکوک شدند.

نصیری افزود: ماموران انتظامی دستور ایست را صادر کردند اما راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری که پس از مدتی تعقیب و گریز خودرو متوقف شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو 128 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل؛ 109 کیلوگرم حشیش، 17 کیلوگرم تریاک و 2 کیلوگرم هروئین کشف شد و قاچاقچی با استفاده از تاریکی شب از محل متواری که دستگیری او نیز در دستور کار قرار دارد.

ناکامی قاچاقچی در ورودی یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه وانت "پیکان" حامل موادافیونی در محورهای مواصلاتی مطلع شدند.

نصیری افزود: ماموران پلیس با رصد دقیق اطلاعاتی خودرو را در ورودی یزد شناسایی و آن را متوقف و در بازرسی انجام شده 100 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص یک قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به "مشهد" را داشت دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار