پوزش که مدال طلای یکظرب وزنه‌برداری جوانان آسیا و نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد و در رده نوجوانان آسیا درخشید با فیزیک مناسب می تواند جای خالی رمضانعلی تیموری فقید قهرمان جهان را بگیرد و به قهرمانی جهان برسد
کد خبر: ۱۱۱۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ 10 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، محمد توفیق پوزش قهرمان وزنه‌برداری بابلسری کشور و قهرمان ملی در آسیا برای تامین هزینه های زندگی در دهنه بابلرود بابلسر مشغول اجاره دادن قایق موتوری می باشد. 

قهرمانی بابلسری آسیا برای امرار معاش قایق سواری می کند!؟  


بر اساس این گزارش ، در شرایطی که فوتبالیستها قرارداد چهل میلیاردی می بندند و دستاوردی هم ندارند ، قهرمانان ملی ما همچون پوزش بجای حمایت برای امرمعاش مشغول کارند و متاسفانه مسئولان شهری هیچ حمایتی از این قهرمانان ندارند .
در سایر کشورها برای قهرمانان ملی ارزش زیادی قائل هستند و حق و حقوق مشخصی برای آنان در نظر می گیرند تا با آرامش مطلق تنها به ورزش بپردازند تا برای کشورشان افتخار آفرین باشند، ولی متاسفانه در اینجا به ورزشکاران توجه کافی نمی شود و استعدادهای ناب با دل نگرانی به ورزش ادامه می دهند.
پوزش که مدال طلای یکظرب وزنه‌برداری جوانان آسیا و نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد و در رده نوجوانان آسیا درخشید با فیزیک مناسب می تواند جای خالی تیموری فقید را بگیرد و به قهرمانی جهان برسد.
مسئولان محترم شهر که برای هر چیزی هزینه‌های گزاف می کنند بهتر است به ورزشکاران جوان مانند توفیق توجه بیشتری داشته باشند . 

گفتنی ست سال گذشته محمد توفیق پوزش بعد از کسب مدال طلای یک ضرب و دو مدال نقره حرکت دو ضرب و مجموع دسته 96 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در گفت‌وگویی اظهار داشت: سطح مسابقات خیلی بالا بود. در حرکت یک ضرب موفق به انجام سه حرکت و کسب مدال طلا شدم، اما متأسفانه شرایط بدنی‌ام در حرکت دو ضرب ایده‌آل نبود و به مدال نقره دست پیدا کردم و در مجموع نیز به مدال نقره رسیدم.

 

 

مسعود پاشنا : مدیر تابناک مازندران 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار