مدیر عامل آبفای شهرستان کرج، گفت: به هیچ عنوان قطعی آب به صورت برنامه ریزی شده نداریم، اگر هم قطعی صورت بگیرد مواردی در ارتباط با تعمیرات است.
کد خبر: ۱۱۱۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ 09 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» داود صادقی، مدیرعامل آبفای شهرستان کرج در خصوص قطعی آب به صورت برنامه‌ریزی شده، گفت: به هیچ عنوان قطعی آب به صورت برنامه ریزی شده نداریم، اگر هم قطعی صورت بگیرد مواردی در ارتباط با تعمیرات است.

وی با بیان اینکه هنگامی که مصرف بیش از حد است با افت فشار آب مواجه می‌شویم، افزود: ممکن است مشترکین در محل دریافت با افت آب مواجه شوند، به همین دلیل در خواست داریم که از مخزن و پمپ استفاده کنند. 

صادقی اشاره‌ای به هفته‌ گرمی که در پیش داریم کرد و گفت: به دلیل اینکه در پیک گرما قرار خواهیم گرفت، به تناسب آن مصرف بالا خواهد رفت و امکان دارد در بعضی از نقاط افت فشار آب داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مشترکین از مخزن و پمپ استفاده کنند، افزود: با انجام این کار هنگامی که در پیک مصرف قرار داریم از ذخایر آب استفاده کنند تا با مشکل مواجه نشوند. 

صادقی با بیان اینکه در بحث ذخیره آب مشکلی نداریم، بیان کرد: ممکن است در بعضی مواقع شبکه جوابگو حد مصرف نباشد. 

وی افزود: متاسفانه تعداد زیادی از شهروندان بدون اینکه مخزن را نصب کنند پمپ را مستقیم بر روی شکبه وصل کردند در تعمیر فشار دچار مشکل می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار