شهردار کرمانشاه مطرح کرد؛
شهردار کرمانشاه گفت: پروژه شهربازی کرمانشاه نیازمند تخصیص وام است تا از شهریور ماه امسال کلنگ‌زنی شود.
کد خبر: ۱۱۱۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ 06 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، نادر نوروزی عصر امروز (پنجشنبه) در دیدار و نشست استاندار کرمانشاه با مسئولین سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه که در سالن جلسات سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: شهربازی کرمانشاه در طول سال‌های گذشته با حضور سرمایه‌گذاران مختلف اداره شده است.

وی افزود: طی سه سال گذشته سرمایه‌گذار با وجود اینکه فرصت کافی برای راه‌اندازی شهربازی را داشته، اقدامی خاصی انجام نداده است.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: از شهریور ماه سال گذشته اقدام قضایی به منظور فسخ قرارداد با این سرمایه‌گذار انجام شد که رأی به نفع شهرداری صادر و مشکل معارض سند این مجموعه با آبفا هم برطرف شد.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: کار مطالعاتی طرح شهربازی کرمانشاه انجام شده که قابلیت‌های خوبی دارد، نخست اینکه میراث فرهنگی امکان اختصاص تا ٢٠٠ میلیارد تومان وام کم بهره (۴ تا ١٠ درصد) به این طرح را دارد که نیازمند حمایت استانداری است.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از این پروژه بین ١٨ تا ٢۴ ماه خواهد بود، خاطرنشان کرد: این پروژه در طول سال حدود ١٠٠ میلیارد تومان سود خواهد داشت.

نوروزی عنوان کرد: طرح شهربازی برای کودکان تا ۶ سال، ۶ تا ١٢، ١٢ تا ١٨ سال و از ٢۵ تا ۴٠ و ۴٠ سال بیشتر و برای افراد کهن سال لحاظ شده است.

وی اضافه کرد: هیجان، مفاهیم و آموزش در این بازی‌ها  لازم است، در دنیا الگوهایی از بازی‌ها وجود دارد که در کشور و استان کرمانشاه باید مورد بررسی قرار گیرد.

نوروزی تاکید کرد: اشتغالزایی شهربازی کرمانشاه حدود ١۵٧ نفر است و برای شهرداری منبع درآمد و برای مردم تفریحگاه خواهد بود.

به گفته وی به شرط تخصیص وام پروژه شهرداری کرمانشاه از شهریور ماه امسال آغاز به کار می‌کند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار