استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: راه‌اندازی شهربازی کرمانشاه نیاز ضروری برای کودکان و نوجوانان و تفریحی سالم برای خانواده‌های کرمانشاهی است.
کد خبر: ۱۱۱۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ 06 July 2023

شهربازی نیاز ضروری کودکان و نوجوانان کرمانشاهی استبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی عصر امروز (پنجشنبه) در نشست با شهردار و مسئولین سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه که در سالن جلسات سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: راه اندازی شهربازی برای ما بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: پروژه شهربازی برای شهر کرمانشاه و کودکان و نوجوانان ضروری است و برای خانواده‌ها و مهمانان یک فضای سالم است لذا باید شهربازی را جدی بگیریم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بهتر است سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری به منظور به روزرسانی طرح شهربازی کرمانشاه ٢٠ شهربازی پیشرو جهان را بررسی کرده و در کنار این سند قرار دهد.

وی گفت: دیدن سبک‌های جدید بازی در فضای مجازی در ذهن کودکان ماندگار است لذا باید برای آن‌ها فضایی مورد توجه ایجاد کنیم.

مدیر ارشد استان کرمانشاه تشریح کرد: شهربازی برای کودکان یک طراحی فانتزی از زندگی است و باید در آن لایه‌های رشد فکری و هوش‌های کودکان را لحاظ کنیم.

وی بیان کرد: هر بازی باید سبب ارتقا روحی و فکری کودکان شود و با توجه به اینکه کودکان ایرانی و کرمانشاهی تمدن ساز هستند در ایجاد این بازی‌ها ویژگی‌های آن‌ها را لحاظ کنیم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار