مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اظهارداشت : در سه پروژه نفتی در دهلران سه هزار و ۵۰۰ نفر مشغول به کارند، بیشتر این نیروها بومی استان هستند.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ 04 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی حیدری افزود : توسعه میدان‌های مشترک جزو اولویت‌های وزارت نفت است که در بعضی از پروژه‌های مشترک در استان ایلام روند خوبی در حال طی شدن و پیشرفت کار مثبت است، ولی در بعضی از پروژه‌ها نیز عقب هستیم.

وی گفت : توسعه کامل  میدان گازی بانکول ایوان برای رسیدن به تولید نیازمند ظرفیت سنجی و مطالعات دقیق است.

حیدری ادامه داد : تاکید ویژه بر روند تولید نفت و گاز همراه با توجه به مساله مسئولیت‌های اجتماعی، مسائل زیست محیطی، آب و هوا و خاک داریم، به طور حتم این قضیه را در تمامی پروژه‌های نفت و گاز در استان لحاظ خواهیم کرد.

وی بیان داشت  :استخدام‌ها در شرکت‌های نفت و گاز به طور حتم اولویت با نیروی بومی در استان خواهد بود، حتی در رده‌های مدیریت نفت و گاز غرب به توانمندی‌های نیروی بومی استان نیز توجه خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی مطرح کرد :قرارداد توسعه میدان نفتی مشترک دهلران با تامین مالی(فاینانس) خارجی بسته شده است.

حیدری افزود : در آینده‌ای نزدیک با انجام پروژه‌های نفتی و گازی ایلام، این استان حرف‌های زیادی در کشور برای گفتن دارد و در این بخش به مسئولیت‌های اجتماعی و اشتغال نیروی های بومی توجه می شود./ع

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار