کد خبر: ۱۱۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 13 October 2015

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از بررسی و تصویب طرح تفضیلی هفت شهر استان البرز خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، ابوالقاسم باقری اظهار کرد: اجرای طرح تفضیلی یکی از مهمترین اولویت‌ها و طرح‌های مهمی است که باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

وی افزود: از آن جایی که طرح تفضیلی مبنای توسعه هر شهر محسوب می‌شود لذا باید با برنامه‌ریزی‌ها و براساس اولویت‌ها این مهم را به مرحله اجرا درآوریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: طرح تفصیلی توسعه هر شهر را به دنبال دارد که باید در چارچوب طرح جامع و جهت اجرایی کردن آن تهیه شود که شهرداری بر اساس آن می‌تواند ضمن صدور پروانه به عمران و آبادانی شهر بپردازد.

باقری تأکید کرد: در این راستا و با تلاش و پیگیری کارشناسان و حوزه مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان طرح تفصیلی هفت شهر استان البرز هم‌اکنون مورد بررسی و به تصویب رسیده است.

وی این هفت شهر را شامل تنکمان، چهارباغ، کمالشهر، کوهسار، مشکین‌دشت، اشتهارد و نظرآباد عنوان کرد.

باقری درپایان عنوان کرد: از این تعداد، طرح تفصیلی شهرهای تنکمان، کمالشهر و مشکین‌دشت برای اجرا به شهرداری ابلاغ شده است و طرح تفصیلی شهرهای چهارباغ و نظرآباد جهت بررسی مغایرت اساسی به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ارجاع و طرح تفصیلی شهرهای اشتهارد و کوهسار نیز در حال تکمیل مدارک برای ابلاغ به شهرداری‌های مربوطه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار