فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۳۲۹ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۷ نفر از سوداگران مرگ در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ 28 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد با تاکید بر جدیت نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ، مأموران مستقر در محور بافق ـ یزد  حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری هیوندای سانتافه مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف 40 کیلو و 500 گرم تریاک از داخل خودرو شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به این که در این عملیات 2 متهم دستگیر و جهت تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطرنشان کرد: پلیس در جهت مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر که باعث تباهی جوانان و فروپاشی خانواده‌ها می‌شوند از هیچ کوششی دریغ نکرده و قاطعانه و در چارچوب قانون با این افراد برخورد می‌کند.

بهدانی‌فرد گفت: ضمن این که از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

وانت پیکان حامل 210کیلو تریاک به مقصد نرسید

وی ادامه داد: همچنین ماموران ایستگاه بازرسی خاتم الانبیاء  فرماندهی انتظامی شهرستان "خاتم"حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و به آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضائی خودرو را در یک اقدام ضربتی متوقف کرده و در بازرسی از آن210 کیلو تریاک کشف کردند.

بهدانی‌فرد خاطرنشان کرد: با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی پلیس، سوداگران مرگ از توزیع و انتقال این محموله مواد افیونی ناکام و در این عملیات 3 سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

ناکامی قاچاقچیان حشیش در "ابرکوه"

فرمانده انتظامی استان یزد همچنین از کشف 79 کیلو حشیش در عملیات ماموران پلیس شهرستان "ابرکوه" خبر داد و اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس شهرستان ابرکوه با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله افیونی از طریق محورهای مواصلاتی به دیگر استان‌ها را دارند.

وی افزود: ماموران با رصد دقیق اطلاعاتی، خودروی "نیسان وانت" حامل موادمخدر را در محور خروجی ابرکوه شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف و در بازرسی انجام شده 79 کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات 2 قاچاقچی که قصد انتقال این محموله از شرق کشور به "تهران" را داشتند دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار