به همت اداره کل زندان های استان البرز و کمک خیرین، زندانی بدهکار تبعه افغان پس از 9 سال از زندان آزاد شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 25 June 2023

به گزارش «تابناک البرز» در مراسمی که به مناسبت هفته قوه قضائیه در ندامتگاه فردیس برگزار شد این تبعه افغان پس از پیگیری‌های مسئولان زندان‌های استان البرز و پرداخت کردن مبلغ پیش پرداخت بدهی دیه وی از زندان آزاد شد.

علی چهار محالی مدیر کل زندان‌های استان البرز با اعلام این خبر افزود: رویکرد نظام زندانبانی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رافت اسلامی همراه با حفظ کرامت انسانی جهت تحقق برنامه‌های اصلاحی و تربیتی است، لذا با این نگاه کمک به آزادی زندانی بدهکار تبعه افغان و سنی مذهب در کنار دیگر زندانیان بدهکار مالی صورت می‌گیرد.

چهار محالی افزود: این مددجو با حضور خیرین و خانواده مددجو از زندان آزاد شد و خیرین از نزدیک شاهد صحنه‌های تاثیرگذاری از این آزادی بودند که نتیجه عمل خیر آنان بود و امیدواریم این کمک‌ها بیش از پیش صورت پذیرد.

مدیر کل زندان‌های استان البرز اظهار داشت: ما بقی بدهی این زندانی با دستور مقامات قضایی تقسیط شده است که در همین مراسم یکی از خیرین کفالت این زندانی را در پرداخت این بدهی بر عهده گرفت تا زندانی بتواند در ایام آزادی در کنار خانواده خود بدون دغدغه و مشکل معیشتی زندگی کند.

لازم به ذکر است در این مراسم 20 زندانی بدهکار مالی دیگر نیز به همت ستاد دیه و مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان البرز از زندان آزاد شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار