مدیرکل کمیته امداد مازندران:
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: با توجه به اهمیت «مسکن» و «اشتغال»، در مناطق محروم، اعتبارات در این دو بخش، بیش از ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 24 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل کمیته امداد مازندران به همراه حسین پور رئیس اداره راهبری شغلی و سید جواد مصلحی رئیس اداره کیاسر، با حجت الاسلام جبارزاده امام جمعه، سرهنگ صدری‌نیا فرمانده سپاه و اسماعیلی معاون بخشدار کیاسر مرکز بخش چهاردانگه دیدار کردند.

 

در مناطق محروم، اعتبارات در دو بخش مسکن و اشتغال بیش از ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند  

میثم معافی در این دیدار اظهار داشت: با توجه به اهمیت «مسکن» و «اشتغال» در مناطق محروم، اعتبارات در این دو بخش، بیش از ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش پیدا می‌کند.

وی به توجه ویژه به ایجاد مهارت و اشتغال با درآمد پایدار برای مددجویان مناطق دوردست و محروم اشاره کرد و گفت: توزیع عادلانه تمامی ظرفیت ها، اولویت کار کمیته امداد با توجه به بیانات رهبری در برقراری عدالت اجتماعی است.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران تاکید کرد: با محوریت امام جمعه و سپاه، نشست و هم‌اندیشی بین دستگاه های حمایتی کمیته امداد، بهزیستی، مراکز نیکوکاری و ... جهت ارائه خدمات بهتر به محرومین و نیازمندان منطقه ایجاد گردد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار