مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از ثبت بیش از ۲۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان در طی خرداد ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ 22 June 2023

️مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از ثبت بیش از ۲۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان در طی خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان صفر صادقی راد گفت: طبق بررسی سامانه های تردد شمار فعال در سطح راههای استان، از ۱ خرداد تا ۳۱ خرداد ماه ۲۳ میلیون و ۲۴۶ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان به ثبت رسیده است.

️وی تصریح کرد: طبق بررسی آمارها تردد در محورهای استان نسبت با مدت مشابه سال گذشته ۵٪۴ افزایش داشته است.

️وی افزود: با اقدامات جهادی عوامل راهداری این اداره کل تامین حداقل الزامات ایمنی در تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان جهت استقبال از سفرهای تابستانی انجام شده است، تا کاربران جاده ای،رانندگان و مسافران با امنیت خاطر از محورهای استان تردد نمایند.

️صادقی راد اظهار کرد: خط کشی راهها، بهسازی و روکش آسفالت، رفع خاموشی ها، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی،رفع و آشکارسازی نقاط حادثه خیز، نصب و بروز رسانی تابلو وعلائم و... از جمله اقدامات اداره کل برای افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی استان می باشد.

️وی در پایان گفت: استان همدان از لحاظ موقعیت جغرافیایی با شش استان همجوار در ارتباط است و سه کریدور مهم کشور از محورهای همدان عبور می کند و همچنین به عنوان مسیر راه کربلا نیز شناخته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار