مرحله استانی؛
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات قرآن نماز و عترت دانش آموزان با رویکرد ترویج عمومی فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان برگزارمی شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ 20 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه در آیین افتتاحیه مسابقات استانی قرآن نماز و عترت دانش آموزان به میزبانی شهر یاسوج گفت: آموزش و پرورش وظیفه تربیت نسل‌ها را بر عهده دارد، که باید با نقش آفرینی فعال خود در این حوزه نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی و معارف در بین دانش آموزان تلاش مضاعفی کند.

وی افزود: ما هویتی مهمتر از قرآن نداریم و با حضور مربیان توانمند انس و الفت بین قرآن و دانش آموزان باید روز بروز بیشتر شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: ۱۶۳ دانش آموز پسر و ۱۶۱دانش آموز دختر از سراسر استان در این مسابقات حضور دارند.  

حجت دبیقی با بیان اینکه مسابقات قرآن، عترت و نماز در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می شود گفت: این مسابقات از امروز آغاز و تا چهارم تیرماه در اردوگاه فرهنگی ـ ورزشی شهید بهشتی آبشار یاسوج ادامه دارد

وی افزود: مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش آموزان دختر نیز سوم و چهارم تیر ماه برگزار می‌شود.
دبیقی با اشاره به اینکه نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری راه می‌یابند، گفت: مرحله کشوری این مسابقات نیز تیر و مرداد ماه امسال در استان‌های خراسان رضوی و کرمانشاه برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مرحله مقدماتی این مسابقات هزار و ۱۰۰ دانش آموز پسر و دختر از سراسر استان شرکت کرده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار