مدیرکل‌ورزش و جوانان استان ایلام:
مدیرکل‌ورزش و جوانان استان ایلام گفت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) جشن بزرگ وصال با شعار «آسان و آسمانی» در ۱۱ شهرستان استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 21 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ شهاب شهبازی  با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج اظهار کرد:  سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به عنوان روز ازدواج و از 30 خردادماه تا 4 تیرماه تحت عنوان هفه ازدواج نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: این اداره کل با محوریت معاونت امور جوانان در «هفته ازدواج » و با هدف ترویج فرهنگ ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار و جریان سازی فرهنگی جهت همکاری منسجم ملی در امر ازدواج جوانان و فرهنگ سازی مقابله با رسومات نوظهور و تشریفات دست و پاگیر در امر ازدواج جوانان، همچنین معرفی الگوهای ازدواج ساده و موفق و هم افزایی در جهت تسهیل جوانان برنامه‌هایی را در سطح استان در نظر گرفته است. 

شهبازی گفت :برگزاری جشن های وصال،ارائه خدمات مشاوره ای رایگان توسط مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده ، برپایی ایستگاه های مشاوره و سلامت در مناطق کمتر برخوردار، اجرای تئاتر خیابانی،برپایی جشن های گلریزان به منظور کمک در جهت تهیه جهیزیه زوجین جوان،برگزاری کارگاههای آموزشی قبل ازازدواج، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی ویژه زوجهای جوان و....از مهمترین برنامه های هفته ازدواج در استان ایلام می باشند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان‌جشن وصال را به عنوان اصلی‌ترین برنامه هفته ازدواج اعلام کرد و گفت: این برنامه در امروز چهارشنبه 31 خردادماه ساعت 17 درسالن شرهانی شهرستان دهلران به نمایندگی از استان با اجرای برنامه های شاد و مفرح و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهدشد./ح
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار