تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز پنج شنبه 25 خرداد ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روز جمعه 26 خرداد ماه از این محور ممنوع است
کد خبر: ۱۱۱۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ 15 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 25/03/1402 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------------------
محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 27 خرداد ماه 1402 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 27 خرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 27 خرداد ماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه  از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت  24 روز جمعه 26 خرداد ماه در صورت پر حجم بودن ترافیک از کرج و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل  تردد انواع وسایط نقلیه  ازساعت 4 بعد از  ظهر تا ساعت 24 همان روز  از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
جهان تاب، خاطرنشان کرد: اعمال این محدودیت در صورت بازگشایی محور چالوس قابل اجرا بوده و در غیر این صورت تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود .
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز پنج شنبه 25 خرداد ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روز جمعه 26 خرداد ماه از این محور ممنوع است .
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 26 خرداد ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 10 شب همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) در صورت اعلام ماموران مستقر در محل به صورت مقطعی یک طرفه انجام خواهد شد .
سرهنگ جهان تاب همچنین یادآور شد: اجرای محدودیت های پیش بینی شده  منوط به شرایط ترافیکی بوده و در صورت عادی بودن با هماهنگی ماموران پلیس راه در محل اجرای این محدودیت ها کان لم یکن تلقی می گردد.
وی در خاتمه  از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، ضمن مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .
------------------------------------------
آزادسازی میلیاردی اراضی کشاورزی در محمودآباد
سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران از آزادسازی 17 هزار و 900 متر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان محمودآباد به ارزشی بالغ بر 360 میلیارد ریال ، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سیدموسی حسینی" در تشريح اين خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی و کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از زمین های کشاورزی شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام بررسی های مقدماتی و تحقیقات پلیسی و  پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری ماموران انتظامی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی حصارها و ساخت و سازهای ایجاد شده در زمین های مذکور تخریب شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، 68 مورد دیوارکشی، تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در 17 هزار و 900 مترمربع از اراضی بخش هراز پی شهرستان محمودآباد تخریب و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.
سرهنگ حسینی ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را  بالغ 360 میلیارد ریال عنوان کرد و  از تشکیل پرونده برای 67 نفر از سودجویان که اقدام به احداث ساختمان و دیوار کشی در زمین های مذکور کرده بودند خبر داد .
وی با تاکید بر در برخورد قاطع و قانونی پلیس با و ساخت و سازهای غیرمجاز از مردم خواست: برای جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از خرید ملک و  هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام کنند.
------------------------------------------
پلمب معادن غیر مجاز شهرستان نور
سرهنگ علی اکبرقلی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور از پلمب و جلوگیری از فعالیت 10 معدن غیر مجاز و ناامن در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس ، سرهنگ "علی اکبرقلی پور" در تشریح این خبر گفت : در پی عدم رعایت اصول فنی و بهداشت محیط کار در برخی از معادن شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری ماموران انتظامی و کارشناسان اداره کار و رفاه اجتماعی ضمن بازدید از معاون این شهرستان، 10 معدن به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی و بهداشت محیط کار پلمب و از فعالیت آنان جلوگیری شد.
وی هدف از این اقدام را  حفظ وصیانت از نیروی کار برشمرد و بیان داشت: پلیس و دستگاه قضائی در حفظ حقوق عامه مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد و در این راستا همکاری مردم در شناسایی و معرفی متخلفان  الزامی است .
------------------------------------------
دستگیری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در بابل
سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگیری 24 معتاد متجاهر و 30 خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت شهروندان، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان اجرا شد.
وي افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی های قضائی 30 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و 24 معتاد متجاهر و پرخطر را از سطح مناطق آلوده و معابر شهرستان جمع آوري کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بابل در خاتمه از کشف 3 کیلو و 450 گرم مواد مخدر در اجرای این طرح نیز خبر داد و ضمن قدردانی از تعامل شهروندان خاطرنشان کرد: همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم با پليس باعث ارتقاء نظم اجتماعي در جامعه خواهد شد.
------------------------------------------
آزادسازی اراضی ملی در سوادکوه
سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از آزادسازی 6 هزار متر از اراضی ملی در آن شهرستان خبرداد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله اکبری" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی خبری مبنی برتصرف غیر مجاز از اراضی ملی واقع دریکی از روستا های شهرستان سوادکوه، مامورانضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در این ماموریت، پس از هماهنگی قضایی با همکاری ماموران  کلانتری 13 زیراب  و کارشناسان اداره منابع طبیعی، حصارهای ایجاد شده در اطراف این زمین ها تخریب شد .
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از رفع تصرف 6 هزار متر از اراضی ملی و معرفی یک نفر به مرجع قضائی در این راستا خبر داد و اظهار داشت:  برابر نظر کارشناسان ارزش اراضی رهاسازی شده در این عملیات بالغ بر 120 میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از مردم خواست: درصورت مشاهده هرگونه تخلف در منابع طبیعی و مزارع کشاورزی مراتب را از طریق تماس با سامانه فوریت های پلیسی 110 با پلیس در میان بگذارند .
------------------------------------------
دستگیری سارق منزل در گلوگاه
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه ازدستگيري سارق منزل با 8 فقره سرقت منزل در آن شهرستان خبر داد
سرهنگ محمود کلوانی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از منازل در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان ، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه، کارآگاهان پلیس آگاهی سارق را شناسایی و دستگیر کردند .
سرهنگ کلوانی ،تصریح کرد: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری نیز بوده است، در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد .
وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: پلیس با قاطعیت با مخلان  نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد .
فرمانده انتظامی شهرستان  گلوگاه در خاتمه از شهروندان خواست:ضمن رعایت موارد امنیتی و توجه به هشدار های پلیس هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس 110 گزارش دهند .
------------------------------------------
دستگيري 3 سارق و کشف 7 فقره سرقت منزل در "نکا"
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگیری 2 سارق منزل و کشف7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند سرقت منزل در این شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی 3 سارق منزل را در این ارتباط شناسایی و طی اقدامی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات تخصصی تا کنون به 7 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ عزیزی در پایان از شهروندان خواست: هشدار های پلیس در زمینه پیشگری از سرقت را جدی بگیرند و با نصب دوربین های مدار بسته وگماردن نگهبان یا سرایدار در واحدهای مسکونی خالی از سکنه با پلیس همکاری کنند.
------------------------------------------
دستگیری سارق سیم و کابل برق در میاندورود
سرهنگ مجتبی راست خدیو فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری سارق سیم و کابل برق با 5 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "مجتبی راست خدیو" درگفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی مشاهده و تردد شبانه یک دستگاه خودروی  سواری با پلاک مخدوش در سطح حوزه موضوع در دستور کار  ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام  اقدامات پلیسی، بررسی های اطلاعاتي و گشت زني هاي هدفمند بصورت محسوس و نامحسو،  متهم را در حین سرقت سیم کابل برق شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه وي را دستگير کردند.
سرهنگ راست خدیو، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده، تاکنون به 5 فقره سرقت سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کرده که طی بازرسی از مخفی گاه وی مقدار زیادی سيم برق هوايي آلومينيومي مسروقه کشف شد .
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد،  با تاكيد بر حذف زمینه‌های وقوع جرم در جامعه، گفت: با برنامه‌ريزي و احساس مسئوليت، مي‌توان ضريب امنيتي را بالا برد و فضا ناامنی براي مجرمان علی الخصوص سارقان ایجاد کرد.
------------------------------------------
اجرای طرح پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها در ساری
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری ازاجرای طرح پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان ساری بازدید و دستورات لازم را بر چگونگی هر چه بعتر این طرح به کارکنان ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" اظهار داشت: در راستای ایمن سازی بستر پارک ها و تفرجگاه ها، ماموران انتظامی شهرستان ساری در اجرای طرح یک هفته ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها دریا را از حضور اراذل و اوباش، خرده فروشان موادمخدر و مزاحمین نوامیس بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در اجراي اين طرح که با استفاده حداکثري از ظرفيت هاي انتظامی در پارک و تفرجگاه عملياتي شد، 17 دستگاه خودرو و  15 دستگاه موتور توقیف ، 18 معتاد متجاهر و فروشنده مواد مخدر دستگیر و  3 قبضه  سلاح شکاری  کشف شد.
حسن زاده با اشاره به تذکر به  543 مورد بدحجابی، تصریح کرد: کسانی که در پارک ها و تفرجگاه ها اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، خرید و فروش مواد مخدر و بدحجابی می کنند با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد.
سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه تامین امنیت شهروندان به خصوص در اماکن تفریحی جزء خطوط قرمز پلیس است از شهروندان و خانواده ها،خواست: هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی اطلاع رسانی کنند تا اقدام لازم در این زمینه صورت گیرد.
------------------------------------------
پلمب 2 واحد صنفي متخلف در سیمرغ
سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی سیمرغ از اجرای طرح بازدید از واحدهای صنفی و پلمب 2 واحد صنفی متخلف در آن شهرستان خبر داد .
سرهنگ "حسین اسدی" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: با هدف تحقق برنامه‌هاي پيشگيرانه و مقابله با ناهنجاري‌هاي اجتماعي ، طرح كنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي به مرحله اجرا درآمد.
وی به بازديد از 11 واحد صنفي در اين طرح اشاره كرد و گفت: در اين راستا 2 واحد صنفي متخلف به علت عدم  رعایت شئونات اسلامی و کشف حجاب  پلمب و از ادامه فعاليت آنها جلوگيري شد.
فرمانده انتظامي شهرستان سیمرغ هدف از اجراي اين طرح را نظارت بر اصناف در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي در جامعه عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ريزي دقيق پليس، کليه واحدهاي صنفي سطح شهرستان سیمرغ مورد بازديد قرار خواهند گرفت.
سرهنگ اسدی در پايان از معرفي متصديان واحدهاي صنفي متخلف به مرجع قضائي خبر داد و از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار