سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: خانواده‌ها قبل از ثبت نام فرزندان خود با استعلام از اداره کل ورزش و هیئت فوتبال از قانونی بودن فعالیت باشگاه ورزشی و مدرسه فوتبال مورد نظر مطمئن شوند.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷ 18 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، زهیر حاجی حسینی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بر ثبت نام در مجموعه‌های ورزشی و مدارس فوتبال معتبر و مجوزدار تاکید کرد و گفت: لازم است خانواده‌ها قبل از ثبت نام فرزندان خود با استعلام از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال از معتبر بودن و دارا بودن مجوز رسمی باشگاه ورزشی، مدرسه فوتبال یا مجموعه‌های ورزشی مورد نظر خود مطمئن شوند. 

او با بیان اینکه دریافت شهریه برای ثبت نام در مجموعه‌های ورزشی و مدارس فوتبال طبق نرخنامه باید انجام گیرد، افزود: چنانچه مدرسه فوتبال و باشگاه ورزشی خلاف رویه قانونی عمل کند واحد بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان با آن برخورد می‌کند و شهروندان نیز می‌توانند تخلفات را به این اداره کل گزارش کنند. 

حاجی حسینی عنوان کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌شود استعلام فعالیت قانونی مجموعه‌های ورزشی را مدنظر خود قرار دهند تا تابستانی شاد و بدون حادثه برای دانش آموزان و نوجوانان داشته باشیم. 

سرپرست ادره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: کار سرکشی و نظارت بر نحوه فعالیت مجموعه‌های ورزشی در طول سال به خصوص در تعطیلات تابستان از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان یزد و هیئت فوتبال به جد پیگیری و اقدام میشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار