کد خبر: ۱۱۰۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳ 16 May 2023

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در محور کندوان را نیمه سنگین و در محور هراز را نیز در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان تاب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌در مسیر جنوب به شمال جاده که کندوان در محدوده های نساء و سیاه بیشه، ترافییک خودرو نیمه سنگین گزارش شده است.

وی اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده هراز نیز در محدود بایجان، ترافیک خودرو در زمان حاضر سنگین است و با توجه به لغزندگی سطح جاده ها رانندگان وسایل نقلیه باید علاوه بر عایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه محورهای چالوس، فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در آزاد راه تهران شمال و محور فیروزکوه را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد.

رییس پلیس راه مازندران، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد : پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار