تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه نیز از کرج، ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه می شود
کد خبر: ۱۱۰۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 11 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله جهان تاب گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رییس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ امروز پنج شنبه ۲۱ اسفند ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

جهان تاب، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه نیز از کرج، ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه می شود.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز جمعه۲۲ اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار