کد خبر: ۱۱۰۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰ 01 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 11/02/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------

انسداد مقطعی محور هراز 

سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد مقطعی محور هراز از ساعت 22 تا ساعت 6 صبح سه شنبه 14 اردیبهشت ماه خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور تعمیرسیستم های روشنایی محور هراز حد فاصل تونل سد تا امام زاده هاشم ، این محور از ساعت 22 شب تا 6 صبح روز بعد روز های دوشنبه و سه شنبه 12 و 13 اردیبهشت ماه مسدود است.

رئیس پلیس راه استان مازندران خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند می توانند از محور های جایگزین کندوان و  فیروزکوه تردد کنند .

سرهنگ جهان تاب در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

-------------------------------

سارقان موتورسیکلت در دام پلیس بهشهر 

سرهنگ عنایتی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 3 سارق حرفه ای موتورسیکلت با 8فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " حسن عنایتی" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه های سرقت موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: با هماهنگی قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی بعمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از کشف 8 موتورسیکلت سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عنایتی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: با استفاده از تجهيزات و لوازم ايمني هنگام پارک خودرو و موتورسیکلت در خيابان و پارکينگ منازل، شامل استفاده از قفل فرمان فرصت را از سارقان بگیرند .

-------------------------------

دستگیری سارق خودرو و کشف خودرو سرقتی در محمودآباد 

سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق خودرو در کمتر از 24 ساعت خبر داد 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشريح اين خبر گفت: در پی اعلام سرقت یک خودروی سواری 206 ، بلافاصله ماموران تجسس کلانتری 11این شهرستان، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با سرعت عمل مأموران و با انجام تحقیقات تخصصی و اقدامات اطلاعاتی و اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و معابر درونشهری، سرانجام سارق به همراه خودرو سرقتی شناسايي و در عملیاتی ضربتی دستگير شد .

سرهنگ حسین زاده از دستگیری سارق و کشف یک قبضه کلت و4 فشنگ جنگی از وی در این عملیات خبر داد و تصريح كرد: متهم در بازجویی های تخصصی و با مواجهه با اسناد و مدارک موجود به سرقت اين خودرو اعتراف کرده و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد با بیان اینکه هرچه ضريب ايمني خودرو افزايش يابد به همان ميزان ضريب سرقت آن کاهش خواهديافت بیان داشت: سارقان در بيشتر موارد در کمين خودروهايي مي نشينند که صاحب آن در کمال خونسردي و بدون رعايت نکات ايمني، خودرو خود را در مکاني خلوت بدون تجهیز هیچگونه لوازم ايمني پارک می كند.

سرهنگ حسین زاده در پایان با تشکر از همکاری خوب شهروندان، از آنان خواست : به توصیه ها و هشدار های پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشكوك با سامانه پليسی 110 تماس بگيرند چرا كه مشاركت و همراهي مردمي نقش بسيار مهمي در توفيقات پليس در برخورد با جرايم مختلف به ويژه سرقت دارد.

-------------------------------

کشف موتور سنگین های قاچاق در ساری 

سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از توقیف دو دستگاه موتور سنگین قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" درباره این خبر گفت: در راستای برخورد با مزاحمان خیابانی، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح برخورد با موتور سنگین های متخلف در شهرستان ساری به مرحله اجرا درآمد.

وی، افزود: ماموران انتظامی یگان امداد در اقدامی عملیاتی موفق شدند دو دستگاه موتور سنگین قاچاق فاقد مدارک را توقیف و راکبان آن را دستگیر کنند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار