رئیس پلیس کلانشهر اراک از وقوع قتل جوانی ۲۰ ساله با سلاح گرم، در پارگ جنگلی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 29 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علیرضا معیریان " در تشریح این خبر بیان داشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر جراحت یک پسرجوان در اثر اصابت گلوله شکاری، در منطقه تفریحی پارک جنگلی اراک، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: پس از اعزام ماموران کلانتری ۱۵ شهرستان اراک به محل وقوع حادثه و انجام تحقیقات و بررسی های پلیسی، مشخص شد، جوانی حدود ۲۰ ساله که به همراه ۲ تن از دوستانش برای دورهمی و تفریح به پارک جنگلی رفته بودند، در اثر اصابت گلوله سلاح شکاری، مجروح شده که بلافاصله توسط تیم امدادی به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک تصریح کرد: ساعتی پس از انتقال جوان مجروح به بیمارستان وي به علت شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد.
سرهنگ " معیریان" در پایان با اشاره به دستگیری چند متهم در این رابطه و کشف سلاح گرم به کار رفته در این قتل اظهار داشت: : با توجه به حساسيت موضوع رسيدگي به پرونده در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت و تحقيقات برای روشن شدن علت قتل و شناسايي قاتل ادامه دارد كه به محض حصول نتيجه به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسيد.
اختلاف خانوادگي در اراك منجر به قتل همسر شد

فرمانده انتظامي شهرستان اراك، از وقوع يک فقره درگيري خانوادگی منجر به قتل و دستگيري قاتل در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "عليرضا معيريان"، در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي تماس تلفني با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر وقوع درگيري و نزاع در يكي از محله هاي شهر اراك، بلافاصله مأموران انتظامي به محل اعزام شدند.
وي در ادامه با اشاره به اينكه با حضور مأموران و تحقيقات آنها مشخص مي گردد كه در اين درگيري خانمي با ضربات متعدد چاقو توسط همسرش به قتل رسيده است افزود: با وقوع اين قتل و حضور تعدادي از اقوام زن و مرد درگيري و نزاع ادامه پيدا مي كند و يكي ديگر از طرفين درگيري كه از اقوام مقتول بوده نيز به شدت مجروح و پس از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست مي دهد.
سرهنگ معيريان با اشاره به دستگيري همه عوامل دخيل در اين درگيري افزود: با توجه به حساسيت موضوع رسيدگي به پرونده در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت و تحقيقات جهت روشن شدن علت قتل نفر دوم و شناسايي ضارب ادامه دارد كه به محض حصول نتيجه به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسيد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار