سرپرست وزارت آموزش و پرورش:
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم دو بال تبدیل جمهوری اسلامی ایران به قدرت در منطقه هستند.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ 29 April 2023

 رحمت الله جلیلیان
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه رضا مراد صحرایی در همایش دانشگاه رازی با بیان اینکه یک دانشگاهی هستم که به آموزش و پرورش بازگشته، اظهار کرد: آموزش و پرورش و آموزش عالی دو بال تبدیل ایران به یک قدرت جهانی هستند.

وی با اشاره به حضور ایران به عنوان یک قدرت در جهان، افزود: در خصوص جایگاه و مقام معلم، معلمی را به شما معرفی می کنم که یکسال پیش با او آشنا شدم و حقیقتا در مقام یک معلم از تمام آموزگارانی که در طول این چند سال از آن ها آموختم، شایسته تر بوده و آن فرد زلفی گل وزیر علوم است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در مقام یکی از برگزیدگان کشوری یعنی پژوهشگر برگزیده کشور با وی آشنا و بیشتر به رفتار شایسته او مانوس شدم.

وی با اشاره به رفتار سرشار از تواضع و احترام این معلم برگزیده، تشریح کرد: چنین رفتاری از معلمان، شایسته تقدیر است و در بحث آن ها باید گفت، معلمانِ خیری که در وصف آن ها سخن ها و نکته ها بیان می شود، امید است در دوره وزارت این دانشمند، وزارت علوم و تحقیقات و فناوری که همراه با وزرات آموزش و پرورش، موتور قدرت جمهوری اسلامی ایران، هستند شاهد حکمرانی علم در ایران و تعریفی اسلامی و دینی از حکمرانی جهان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار