رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه:
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از تحویل ١٢٠ تاکسی به متقاضیان طرح تعویض خودرو فرسوده خبر داد و گفت: ٩۵ درصد از تاکسی های کرمانشاه دوگانه سوز هستند.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 28 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد از خودرو های تاکسی کرمانشاه دوگانه سوز هستند و کمتر از ۵ درصد از آنها که خودروهای فرسوده هستند باید دوگانه سوز و وارد فاز تعمیر شوند. 
 
وی افزود: برحسب فراخوان ستاد سوخت وشرکت پالایش و پخش، خودروهایی که نیازمند کپسول های سی ان جی هستند  و برخی از خودروها که سی ان جی  فرسوده دارند را شناسایی کردیم، که در انتظار تماس از طریق شرکت پالایش  و پخش فراورده نفتی  برحسب اولویت بندی ها هستیم. 
 
وی ادامه داد: ون ها از جمله خودروهای عمومی هستند که به علت ساختار کارخانه ای، قابلیت نصب سی ان جی به صورت کارخانه ای را ندارند اما رانندگان می توانند اقدام به دوگانه سوز شدن، خودروی خود کنند. 
 
وی با بیان اینکه کمبودی در خصوص  سهمیه گازوئیل  خودروهای اتوبوسرانی نداریم،  گفت: اتوبوس ها در سامانه ثبت نام کرده و برحسب فعالیت روزانه سهمیه سوخت دریافت می کنند. 
 
 وی تصریح کرد: طرح تعویض خودروهای فرسوده  تا اواخر سال ۱۴۰۱ اجرا شد، حدود ۵۰۰ دستگاه ثبت نام و بالغ بر ۱۲۰  دستگاه  تحویل داده شد، تحویل سایر خودروها نیز در دست اقدام است. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار