شهردار بیستون تاکید کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی وظیفه ذاتی شهرداری‌هاست.
کد خبر: ۱۰۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 11 October 2015
شهردار بیستون تاکید کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی وظیفه ذاتی شهرداری‌هاست.

 مهندس احسان احمدی نصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهارکرد: شهرداری بیستون در نظر دارد که به نمایندگی از استان کرمانشاه اقدام به اعزام تیم کشتی به مسابقات قهرمانی کارگران کشور کند.

 وی ادامه داد: این مسابقات طی روزهای 27 تا 29 مهر ماه جاری در خانه کشتی استان تهران برگزار خواهد شد و تیم شهرداری بیستون نیز به نمایندگی از جامعه کارگری استان کرمانشاه حضور خواهد داشت.

 شهردار بیستون اظهارکرد: شهرداری بیستون با رویکرد توجه ویژه به فعالیت های فرهنگی ورزشی و با تصویب شورای اسلامی شهر بیستون با یک تیم کامل در قالب هشت کشتی‌گیر در اوزان مختلف در این مسابقات قهرمانی کارگران کشور حضوری قدرتمند خواهد داشت.

 احمدی نصر یادآور شد: این مسابقات به منظور انتخاب تیم ملی کارگران کشور برگزار خواهد شد که در نهایت تیم انتخابی این مسابقات جهت حضور در مسابقات قهرمانی کارگران جهان به کشور ایتالیا اعزام خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: مربیگری تیم شهرداری بیستون بر عهده سیاوش پورشکری و وحید مرادی است و سرپرست این تیم نیز بر عهده پیمان حیدری فر می باشد.

 شهردار بیستون گفت: با توجه به ارنج تیم پیش بینی می شود که شهرداری بیستون بتواند در این مسابقات مدالهای رنگارنگی را کسب کند و در نهایت بر روی سکو قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار