استاندار گیلان از مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان خواست از مشاغل خانگی، صنایع دستی و خدماتی برای ایجاد شغل پایدار بیشتر حمایت کنند.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲ 07 March 2023

به گزارش تابناک گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی در کار گروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری، بر ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی و هنری در سراسر استان به ویژه در ورودی شهر‌ها با پیگیری شهرداری‌ها و تولید و عرضه کالا‌های با کیفیت در بازارچه‌ها و فروشگاه‌های استان به خصوص در روز‌های تعطیلات نوروز تاکید کرد.

استاندار گیلان گفت : در زمینه فرصت‌های شغلی مولد و پایدار و حتی شغل‌های جدید موقعیت‌های خوبی در استان که باید به آن‌ها توجه شود.

دکتر اسدالله عباسی افزود : باید شرایطی فراهم شود تا تولید کنندگان شهری و روستایی بتوانند به آسانی تولیدات شان را عرضه و در آمد کسب کنند.

وی اضافه کرد: همه شهرداری‌ها مکلفند بازارچه‌های، نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها صنایع دستی و خانگی را حمایت کنند.

استاندار گیلان بر تشکیل یک کارگروه فرعی با مشارکت میراث فرهنگی و گردشگری، تعاون، کار و امور اجتماعی، شهرداری‌ها، بهزیستی، کمیته امداد امام، برای حمایت از مشاغل خانگی و تشکیل بازارچه‌های صنایع دستی و هنری تاکید کرد.

دکتر اسدالله عباسی با توصیه به حمایت بیشتر بانک‌های گیلان از طرح‌های اشتغالزای مولد، توجه به رشته‌های هنری جدید و حمایت از همه متقاضیان به صورت یکسان ، افزود: اگر بانک‌های گیلان در پرداخت تسهیلات به طرح‌های مولد با کمبود منابع مالی مواجه شدند، مورد گزارش و پیگیری شود.

وی گفت: پایان امسال از مدیران موفق تقدیر می‌شود تا انگیزه‌ای برای همه مدیران شده و اگر هم ضعفی در مدیری مشاهده شد، باید قدرت دفاع از خود را داشته باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار