سرپرست شورای هماهنگی مواد مخدر استان:
سرپرست شورای هماهنگی مواد مخدر استان کرمانشاه از توسعه گردشگری در کرمانشاه با پاکسازی چهره شهر از وجود معتادین متجاهر و زباله گرد‌ها خبر داد و گفت: برنامه ریزی‌های لازم جهت جمع آوری ضربتی این افراد انجام شده، اما برای آغاز طرح در انتظار تامین اعتبار هستیم.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ 03 March 2023

کیوان گل آوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص اقدام ضربتی جهت جمع آوری معتادین متجاهر و زباله گرد‌ها از سطح شهر کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه شورای هماهنگی مواد مخدر متولی جمع آوری این افراد می‌باشد تمام برنامه ریزی‌ها و اقدامات لازم جهت اجرای طرح آماده سازی شده است.

وی در ادامه افزود: اگر چه برای آغاز اجرای طرح منتظر اعتبارات هستیم تا به محض این امکانات آغاز به کار کنیم حدود ۶٠٠ معتاد متجاهر در کمپ و مراکز مربوطه نگهداری می‌شوند و برای ساماندهی افراد جدید که حدود ٩٠٠ الی ١ هزار نفر پیش بینی شدند نیازمند امکانات جدید هستیم.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: این میزان از ساماندهی نیازمند اعتبارات ویژه‌ای است، اما منجر به پاکسازی وسیعی از معتادین متجاهر و زباله گرد‌ها می‌شود که چهره شهر را زیبا‌تر خواهد کرد.

وی یکی از نتایج پاکسازی شهر را کاهش ٱسیب‌ها دانست و در این باره خاطر نشان ساخت: با پاکسازی چهره شهر از این افراد ٱسیب و بزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و .. هم در سطح شهر کاهش می‌یابد و تا حدی از بروز جرائم جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح را جذب گردشگری دانست و گفت: با توجه به اینکه یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی و بیکاری در استان توجه به حوزه گردشگری است عواملی که مانع توسعه گردشگری در استان می‌شود و یکی از آن‌ها چهره نازیبای شهر به دلیل حضور این افراد است، با اجرای این طرح تا حد زیادی مرتفع خواهد شد.

گل آوری تاکید کرد: اجرای طرح جمع آوری و پاکسازی معتادین متجاهر با متولی گری شورای هماهنگی مواد مخدر و همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری، نیروی انتظامی، دستگاه قضا، فرمانداری و .. انجام می‌شود

منبع: تابناک
برچسب ها: تابناک ، کرمانشاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار