سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از صدور ٧٠ اخطاریه مصرف گاز به ادارات سطح استان خبر داد و گفت: مصرف گاز در کرمانشاه همچنان افزایشی است.
کد خبر: ۱۰۹۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ 14 February 2023
ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت شبکه ها پایدار اما دو روز گذشته افت فشار زیادی در بسیاری نواحی از جمله ناحیه پاوه و مناطق کرمانشاه تجربه کردیم و اگر این افزایش مصرف تداوم داشته باشد افت فشار در شبکه های ما دور از ذهن نیست. 
 
وی با بیان اینکه افت فشار در ایستگاه ها ایجاد شده و در شبکه ها وضعیت پایدار است، افزود: به طور مثال مصرف در روز ٢٣ بهمن ماه نسبت به ٢٢ بهمن ماه حدود ٧٠٠ هزار متر مکعب برابر با ۵ درصد افزایش داشته و با توجه به تداوم سرما پیش بینی می کنیم این مصرف در روزهای آتی هم افزایش یابد. 
 
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با احتمال تجربه افت فشار در سراسر کشور وضعیت استان کرمانشاه را پایدار خواند و افزود: با توجه به اینکه هفته سردی را پیش رو داریم از مردم درخواست می کنیم با صرفه جویی و درست مصرف کردن کمک کنند تا تمامی مشترکین از نعمت گاز بهره مند شوند. 
 
حسینی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در واحدهای صنعتی غیر عمده و مصارف کشاورزی اعمال نشده، خاطر نشان ساخت: از آنجا که استخرها جزو مشترکین پر مصرف محسوب می شوند در مصرف این واحدها محدودیت هایی اعمال کردیم. 
 
وی تاکید کرد: پایش ادارات هم به صورت مستمر انجام می شود که تا کنون بیش از ٩۵٠٠ پایش داشتیم و حدود ٧٠ اخطار صادر کردیم، گاز حدود ١١۵ واحد اداری هم قطع شده است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار