مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آغاز پیش فروش نوروزی بلیط های اتوبوس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ 09 February 2023

فریبرزکرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پیش فروش بلیط اتوبوس برای بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه ١۴٠١ لغایت ١۵ فروردین ١۴٠٢ از ٧ اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور آغاز خواهد شد. 
 
وی افزود: با توجه به اینکه آغاز ماه مبارک رمضان  همزمان با سوم فروردین ماه ١۴٠٢ است میزان سفرها در روزهای نخستین سال جدید (پیش از آغاز ماه رمضان) بیشتر خواهد بود. 
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ادامه داد: در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا میزان سفرهای زمینی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی با کاهش زیادی همراه بود امسال با توجه به این شرایط و کمرنگ شدن بیماری کرونا قطعا افزایش سفر خواهیم داشت. 
 
وی در ادامه در خصوص استقبال مسافرین از اتوبوس های وی آی پی خاطر نشان ساخت: اتوبوس های وی آی پی استان آمادگی خدمات رسانی به مسافرین نوروزی را دارند در این اتوبوس ها هر صندلی مجهز به یک مانیتور می باشد و از لحاظ نظافت و پذیرایی هم دارای تمامی امکانات هستند. 
 
گفتنی است با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و بسیاری از مردم در تکاپوی  سفری های نوروزی بوده و توان پرداخت هزینه گزاف بلیط هواپیما و قطار را ندارند، تصوری که در ذهن عموم مردم هست اتوبوس را برای مسافرت مناسب نمی دانند اما این باورغلط است چرا که در حال حاضر ناوگان های حمل و نقل زمینی مجهز شده و راحتی را برای مسافرین به ارمغان خواهند آورد. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار