مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه وبویراحمد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از لازمه‌های حضور سرمایه گذاران در استان، تأمین و احداث زیرساخت‌های مناسب است که در این زمینه ببایستی توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌ها وایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در استان شود.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۳ 08 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، سهیل مرادی نژاد در جریان حاشیه از شهرک صنعتی یاسوج ۳ بمناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب، اظهار داشت : یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم و جدی این شرکت ، توسعه و ایجاد زیرساخت‌ های لازم در شهرک‌های صنعتی است که با حمایت مدیران استانی، تحقق این هدف مهم شتاب گرفته است.

وی افزود: تلاش می‌شود تا با همراهی، همکاری و حمایت مسئولان، مشکلات و کمبود‌های لازم در شهرک‌های صنعتی مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک‌ها سرعت می‌گیرد.

وی شهرک‌های صنعتی را بهترین مکان ممکن برای سرمایه گذاران دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به سرمایه گذاری‌های انجام شده و تسهیلات در نظر گرفته شده، شهرک‌های صنعتی بهترین مکان برای سرمایه گذاران است، چونکه تمامی امکانات اولیه و زیرساخت‌های ضروری در آن تأمین شده است.

مرادی نژاد تصریح کرد: البته ممکن است موانعی هم در این راه وجود داشته باشد که تلاش می‌شود تا با تکمیل زیرساخت‌ها و رفع مشکلات، جذب سرمایه گذاری‌ها در استان از شتاب بیشتری برخوردار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان بیان داشت: حمایت از صنعتگر، ایجاد اشتغال، کارآفرینی و رشد و توسعه اقتصادی کشور را به دنبال خواهد داشت و حمایت از صنایع کوچک به تولید زود بازده خواهد رسید و به عبارتی دیگر توسعه صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت کشور است.

مرادی نژاد در ادامه به پروژه‌های دهه فجر شرکت شهرک‌های صنعتی استان پرداخت و گفت: سه پروژه شامل خاک‌برداری و خاک‌ریزی شهرک صنعتی سقاوه، شبکه توزیع برق دومداره شهرک صنعتی گچساران، افتتاح ۸ باب مجتمع کارگاهی شهرک صنعتی ۳ یاسوج افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت: میزان سرمایه‌گذاری برای این سه طرح جمعا ۳۱۰ میلیارد ریال است.

مرادی نژاد بیان کرد: افتتاح ۸ مجتمع کارگاهی شهرک صنعتی یاسوج ۳ با ۲۳۵۰ متر مربع زیربنا و ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح خواهد شد.

وی گفت: توزیع برق دو مداره شهرک صنعتی گچساران به طول ۴ کیلومتر و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، همچنین پروژه خاک‌برداری و خاکریزی شهرک صنعتی سقاوه به طول ۳ کیلومتر و اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال وارد فاز اجرایی می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار