شرکت گاز استان یزد با هدف افزایش رفاه عمومی، پروژه گازرسانی به ١٢٠ روستای سطح استان را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 10 October 2015

به گزارش تابناک یزد،مدیرعامل شرکت گاز استان یزد اظهار کرد: تاکنون عملیات گازرسانی به ١٨٢ روستا انجام شده و پروژه گازرسانی به ١٢٦ روستای دیگر نیز در دست اجراست.

منوچهر فلاح با بیان این که پروژه گازرسانی به روستاهای این استان با شتاب در جریان است، افزود: پروژه گازرسانی به دهستان ارنان از توابع شهرستان مهریز نیز با ٦٠ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

وی اعلام کرد: برای اجرای این پروژه، ٧٢ کیلومتر شبکه توزیع، ١٨ کیلومتر خط تغذیه، یک ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت ١٠ هزار مترمکعب در ساعت، یک ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت ٥ هزار مترمکعب در ساعت و ٥٠٠ انشعاب نصب و اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با بیان این که با گازرسانی به این دهستان، ٩ روستا به شبکه سراسری گاز متصل می شوند، تاکید کرد: با ورود این سوخت پاک و ارزان، زمینه توسعه و آبادانی هرچه بیشتر این منطقه ایجاد می شود و علاوه بر فراهم کردن سیستمهای گرمایش خانگی و تجاری، شاهد توسعه بخش صنعت و کشاورزی به ویژه در بخش گلخانه ای و به دنبال آن ایجاد اشتغال خواهیم بود.

وی یادآور شد: تاکنون با گازرسانی به ١٨ شهر، اجرای شش هزار و ٩٠٠ کیلومتر شبکه و نصب بیش از ١٩٦ هزار انشعاب، ٩٠ درصد جمعیت استان در قالب ٣٥٠ هزار مشترک تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار دارند.

فلاح ادامه داد: علاوه بر گازرسانی به بخش خانگی، تحویل گاز به پنج هزار واحد صنعتی، دو هزار گلخانه و بیش از ١٦٠ کوره آجرپزی نیز با هدف جایگزینی گاز با سوختهای مایع و کاهش آلاینده های زیست محیطی انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار