بیستمین کنگره گرامی داشت سرداران و 100 شهید منطقه کن و سولقان تهران با حضور جمعی از مسوولان فرهنگی وسیاسی، نمایندگان مجلس،خانواده شهدا و فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در حسینیه بزرگ این منطقه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳ 06 March 2015
به گزارش ایرنا در این مراسم با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی از خانواده معظم شاهد و ایثارگر منطقه کن و سولقان تهران تجلیل شد. 

رییس ستاد بر گزاری این کنگره، هدف از برپایی این برنامه را تجلیل و تکریم از مقام و منزلت شهدای دفاع مقدس، ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه و آگاه سازی و آشنایی نسل جوان با ارزش های دفاع مقدس بر شمرد و گفت: بخش کن و منطقه سولقان و روستاهای حومه در جنگ تحمیلی با تقدیم بیش از 220 شهید، ده ها جانباز و اعزام صدها رزمنده به جبهه نقش ارزنده ای در سال های پایداری و مقاومت ملت ایران ایفا کرد و به جهت این نقش آفرینی و ارسال کمک های فراوان مردمی به جبهه ها، سولقان به عنوان روستای نمونه دوران دفاع مقدس استان تهران معرفی شد. 

تجلیل از خانواده های معظم شاهد روستاهای تابعه دهستان سولقان شامل سنگان ،کشار علیا وسفلی ،وردیج ،واریش ، کیگاورندان ، مداحی به مناسبت ایام فاطمیه (س)،اجرای گروه همخوانی ، تئاتر دفاع مقدس از برنامه های کنگره پاسداشت شهدای سولقان بود.

شرکت کنندگان در این کنگره همراه با مسوولان منطقه با حضور در گلزار شهدای سولقان و قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند و با آرمان های مقدس امام راحل تجدیدپیمان کردند. 

بر اساس این گزارش برگزاری این کنگره به عنوان برنامه ای مردمی وپایدار هر ساله در آستانه سال نو مورد توجه و حضور پرشور مردم و مسوولان منطقه قرارگرفته و با اجرای برنامه های فرهنگی یاد و خاطره سرداران و رزمندگان شهید کن وسولفان تهران گرامی داشته می شود.

کن و سولفان در منطقه کوهپایه ای البرز و در شمال غرب شهر تهران و استان تهران واقع است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار