مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به ثبت تردد ۱۳۷ میلیون و ۲۱۶ هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ️در ۹ ماه سپری شده از سال جاری، گفت: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱‌ درصد افزایش نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ 03 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «فریبرز کرمی» افزود: از مجموع ترددهای استان؛ ۲۰ میلیون و ۷۲۳ هزار مورد توسط وسایل نقلیه سنگین و ۱۱۶ میلیون و ۴۹۳ هزار تردد با وسایل نقلیه سبک انجام شده است.

وی بیان داشت: تردد با وسایل نقلیه سنگین ۱۸ درصد و تردد با وسایل نقلیه سبک ۲۳ درصد در استان نسبت به مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

️کرمی در ادامه تصریح کرد: بیشترین ترددها در محور کرمانشاه به بیستون با تعداد تردد هفت میلیون و ۱۹۸ هزار خودرو به ثبت رسیده است.

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: همچنین کمترین تردد در محور سنقر و کلیایی به میان‌راهان، با ۶ میلیون و ۴۵۶ هزار تردد ثبت شده است. ️

کرمی در پایان افزود: تردد وسایل نقلیه ورودی به استان کرمانشاه با ۱۱ میلیون و ۴۹۵ هزار خودرو افزایش ۲۶ درصدی و تردد خروجی وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی با ۱۱ میلیون و ۴۱۵ هزار تردد ۲۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، شمار رانندگان ناوگان کامیون حمل کالا را ۱۹ هزار و ۴۹۳ نفر و شمار رانندگان ناوگان وانت باری را ۵۹۷ نفر اعلام کرد و تصریح کرد: تعداد ناوگان وانت باری در استان کرمانشاه ۲۱ هزار و ۸۰ و تعداد ناوگان کامیون حمل و نقل برون شهری کالا ۱۳ هزار و ۴۳۹ ناوگان است.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار