کد خبر: ۱۰۸۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷ 29 December 2022

امام جمعه و فرماندار رضوانشهر به مناسبت فرارسیدن یوم الله هشتم و نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با صدور پیام مشترک این روز‌ را گرامیداشتند.

بگزارش خبرگزاری تابناک گیلان
دراین پیام امده است

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هشتم و نهم دی، یادآور حضور به موقع ملت ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی به ویژه مردم با بصیرت شهرستان رضوانشهر به منظور تجدید میثاق با ولایت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خنثی نمودن فتنه‌ها و توطئه‌های مستکبران و منافقان خارجی و داخلی و عوامل تفرقه و آشوب است.

در شرایطی که دشمن همه امکانات خود را برای براندازی به صحنه آورده بود، حماسه هشتم و نهم دی کارآمدی نظام دینی برای عبور از بحران‌ها را نشان داد و ثابت کرد قدرت انقلاب اسلامی آشکار است و اطاعت مردم از رهبری و واکنش قاطع آنها به هتک حرمت عاشورا، ارائه الگوی حکمرانی جدید و حفظ استقلال‌طلبی در ۹ دی ۸۸ را متجلی کرد.

پدیده نوظهور جنگ ترکیبی، جنگی جهانی و ابعاد آن پر دامنه است و امروز آمریکا به کمک صهیونیست‌ها و جبهه شرک و کفر و نفاق در همه ابعاد همراه با شبکه‌سازی، ابعاد مختلفی را در جهت تجزیه کشور، کاهش قدرت منطقه‌ای و فروپاشی نظام دینی هدف قرار داده است ولی ایران اسلامی با هوشمندی دشمنان را در این جنگ شکست داد.

شکست دشمن در جنگ ترکیبی، همچون تهدیدات گذشته می‌تواند به تحکیم موقعیت و جایگاه ایران در روند تحولات منطقه‌ای و جهانی منجر شود که باید برای آن ظرفیت‌سازی و گفتمان‌سازی شود. ‏اغتشاشات اخیر ماهیت گروهک‌های ضدانقلاب و اهداف پنهان آنها را در مقابله با نظام اسلامی برای نسل جدید آشکار ساخت‏.

اینجانبان ضمن پاسداشت یوم‌الله هشتم و نهم دی که در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه(س)است، از همه هموطنان و مردم ولایتمدار شهرستان رضوانشهر دعوت می‌کنیم تا ضمن حضور گسترده در مراسم این یوم‌الله، بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق کرده و انزجار خود را از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی ابراز دارند.

محمد مهدی نژاد فومنی
امام جمعه شهرستان رضوانشهر

سیدنادر صفوی میرمحله
فرماندار شهرستان رضوانشهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار