معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از تضعیف سامانه بارشی که طی روزهای آتی جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸ 22 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا علی محمد زورآوند با اشاره به سامانه بارشی که از اوایل پنجشنبه (اول دی) تا روز شنبه جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت: ابتدا به بارش‌های حاصل از این سامانه امیدوار بودیم و روز گذشته نیز هشدار زرد صادر کردیم، اما اکنون بررسی نقشه‌ها جدید حاکی از تضعیف این موج ناپایدار است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود این سامانه بارش چندانی برای استان به همراه نداشته باشد و میانگین بارش آن برای کل استان به حدود ۱۰ میلی‌متر برسد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی کرمانشاه با بیان اینکه عمده بارش‌های این سامانه ناپایدار طی روزهای پنجشنبه و شنبه رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه عمده بارش را در مناطق جنوبی و جنوب غربی استان خواهیم داشت و در روز شنبه نیز تمرکز بارش‌ها در همین مناطق خواهد بود.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر پیش‌بینی می‌شد که با عبور این سامانه بارشی افت دمای زیادی داشته باشیم که اکنون این افت دما نیز تعدیل شده و چندان قابل توجه نخواهد بود.

زورآوند با بیان اینکه با عبور این موج بارشی از اواسط هفته آینده موج ناپایدار دیگری جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد که جزییات آن را طی روزهای آتی مطرح خواهیم کرد، اضافه کرد: ورود این موج باعث می‌شود افت دما در استان خیلی نباشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار