فرمانده انتظامی استان، از دستگيري يک کلاهبردار با شگرد سرمايه گذاري در بازار دارو به ارزش 110 ميليارد ريال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ 17 December 2022

فرمانده انتظامی استان، از دستگيري يک کلاهبردار با شگرد سرمايه گذاري در بازار دارو به ارزش 110 ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، سردار "سلمان امیری"، در تشريح اين خبر گفت: در پي مراجعه شخصي و ارائه مرجوعه قضائي به پليس آگاهي استان همدان مبنی بر این که فردی که خود را مالک شرکت دارويي و فعال در امر خريد و فروش دارو معرفي و از این طریق اقدام به کلاهبرداري به مبلغ 110 ميليارد ريال از وی و برادر و مادرش کرده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي و بهره گيري از تمامي ظرفيت هاي درون و برون سازماني، محل اختفاي فرد کلاهبردار را شناسایی و وی را در اقدامي غافگيرانه دستگير و به پليس آگاهي منتقل کردند.

سردار امیری بیان کرد: متهم در تحقيقات فنی و در مواجهه با اسناد و مدارک به بزه ارتکابي اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پايان گفت: کلاهبرداران از کم اطلاعي مردم حداکثر سوء استفاده را مي کنند که اين گونه کلاهبرداري ها را مي توان با آموزش همگاني،  افزايش سطح سواد مالي و ايجاد بستر سرمايه گذاري مطمئن در سطح جامعه کاهش داد.

کشف 3 دستگاه خودرو سرقتي در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان، از کشف 3 دستگاه خودرو سرقتي و 12 فقره سرقت ديگر خبر داد و گفت: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مطالبات شهروندان، ماموران انتظامي شهرستان همدان طرح دستگيري سارقان و پاکسازي نقاط آسيب زا و جرم خيز را در سطح شهرستان اجرا كردند.

سرهنگ"هادي نجفي صالح" افزود: در اجراي اين طرح، 13 سارق دستگير و 15 فقره سرقت شامل 3 فقره سرقت اماکن خصوصي، 3 دستگاه خودرو، 2 فقره داخل خودرو و 7 فقره ساير سرقت ها کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع مواد مخدر مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

 

کشف بيش از 58 کيلوگرم مواد مخدر ترياک، در2 عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان

جانشین انتظامي استان، از کشف 28 کيلو و 200 گرم مواد مخدر ترياک در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر استان "همدان" و "اصفهان" و 30 کیلوگرم تریاک با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان "فامنین"، خبر داد ودر تشريح اين خبر گفت: در عمليات اول با اقدامات و تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روي يک باند قاچاق و توزيع مواد مخدر از نوع ترياک مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان هاي جنوبي به استان مرکزي کشور می کند.

سردار "رضا زارعی"افزود: با همکاري مشترک کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامي استان اصفهان، خودرو متهم در شهرستان کاشان شناسايي و پس از توقیف در بازرسي از آن، 28 کيلو و 200 گرم مواد مخدر ترياک کشف و  یک دستگاه خودرو سواري توقيف شد.

وی بیان کرد: در عمليات دوم نيز در پي اخبار به دست آمده، همکاري خوب مردمي و با انجام کارهاي اطلاعاتي يک نفر از قاچاقچيان مواد مخدر که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان تهران به استان همدان مي کرد، در شهرستان فامنين شناسايي و در يک عمليات مشترک کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامي شهرستان فامنين خودرو سواری وی توقیف و در بازرسی از آن، 30 کيلوگرم مواد مخدر ترياک کشف شد.

جانشین انتظامي استان همدان در پایان با اشاره به این که در این 2 ماموریت 2 متهم دستگیر و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند، از همکاري خوب مردم در اين عمليات ها تقدير و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار