کد خبر: ۱۰۸۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷ 11 December 2022

فرماندار رودسر از پرداخت بیش از 145میلیارد تومان اعتبار در حوزه اشتغال و ازدواج نیمه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.فرماندار رودسر از پرداخت بیش از 145میلیارد تومان اعتبار در حوزه اشتغال و ازدواج نیمه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تابناک از رودسر، "محمد رضا شهاب زاده " فرماندار شهرستان رودسر روز یکشنبه در نشست ستاد جمعیت و خانواده گفت: در راستای تسهیل و تسریع در فرایند اشتغال به 387نفر بالغ بر 32میلیارد تومان وام اشتغال و به 861نفر بالغ بر 113میلیارد تومان وام ازدواج از طریق بانک های عامل در شش ماهه نخست سال جاری پرداخت شده است.

وی پرداخت این میزان تسهیلات را برغم همه مشکلات و تنگناهای اقتصادی نشانگر عزم، تعهد و  اراده دولت سیزدهم در راستای توجه ویژه به فرایند اشتغال و ازدواج جوانان دانست .

وی موضوع جمعیت و خانواده را امری مهم برشمرد و اظهار کرد: مبحث مهم جمعیت باید به عنوان یک دغدغه ملی، وظیفه قانونی و ماموریت اداری به آن نگریسته شود و همه باید در این زمینه مسئولانه عمل کنیم.

فرماندار رودسر با یادآوری این مطلب که در این شهرستان قدم های خوبی در این حوزه  به لحاظ داده های آماری و اطلاعاتی برداشته شده اضافه کرد: پیگیری موید این موضوع است که شرایط رو به بهبودی است اما همچنان باید روی مبحث جمعیت به شکل تخصصی نگاه ویژه کرد.

شهاب زاده" تصریح کرد: پرداختن به موضوع جمعیت که در یک مقطعی موضوع کنترل جمعیت مطرح بود اما  در حال حاضر تاکید به افزایش جمعیت کار ساده ای نیست اما با همت و عزم جدی می توان به این مهم دست یافت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار